نقش تخفیفات فروش در حفظ و نگهداری مشتری در بیمه

چکیده با توجه به افزایش شرکت‌های بیمه، بیمه¬هایی توانایی دوام خود را خواهند داشت که بتوانند در بازار رقابتی ایجاد شده موجودیت خود را حفظ کنند، یکی از این راه¬ها حفظ و جذب بیشتر مشتری می‌باشد و این مشتریان زمانی ماندگار می‌شوند که از خدمات ارائه شده شرکت رضایت داشته باشند که یکی از راه‌های رضایت مشتریان برخورداری از تخفیف می‌باشد با توجه به اهمیت
دسته بندی بیمه
بازدید ها 3
فرمت فایل docx
حجم فایل 3360 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 163
نقش تخفیفات فروش در حفظ و نگهداری مشتری در بیمه

فروشنده فایل

کد کاربری 4723
کاربر

چکیده

با توجه به افزایش شرکت‌های بیمه، بیمه­هایی توانایی دوام خود را خواهند داشت که بتوانند در بازار رقابتی ایجاد شده موجودیت خود را حفظ کنند، یکی از این راه­ها حفظ و جذب بیشتر مشتری می‌باشد و این مشتریان زمانی ماندگار می‌شوند که از خدمات ارائه شده شرکت رضایت داشته باشند که یکی از راه‌های رضایت مشتریان برخورداری از تخفیف می‌باشد. با توجه به اهمیت این موضوع لذا در این پژوهش به نقش تخفیفات فروش در حفظ و نگهداری مشتری در بیمه ایران خراسان رضوی پرداخته شده است.

روش تحقیق: به روش پیمایشی، از نظر زمانی مقطعی و از نوع مطالعات کاربردی است. روش نمونه گیری، برای جامعه آماری کارکنان خوشه­ای چند مرحله­ای و برای جامعه آماری کارکنان تصادفی ساده انتخاب شده است. که تعداد 217 نفر از کارکنان بیمه و 376 نفر از مشتریان انتخاب شده­اند. این تحقیق با استفاده از ابزار پرسشنامه محقق ساخته استفاده شده است. در این پژوهش از آزمون­ همبستگی پیرسون و تی تست مستقل استفاده شده است.

یافته­ها نشان می­دهد که بین تخفیف-الگوی 4p (از دیدگاه فروشندگان شامل محصول، قیمت، توزیع و ترفیع)- الگوی4c (از دیدگاه خریداران یعنی ارزش‌های مشتری پسند، سهولت خرید، هزینه مشتری و ارتباطات مطرح است) با حفظ و نگه داری مشتریان رابطه و تفاوت معنی داری وجود دارد


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.