دانلود بررسی عوامل موثر در ایجاد نام و نشان تجاری در محصولات آرایشی و بهداشتی

چکیده با وجود قدمت تاریخی مفهوم نام و نشان تجاری، این مفهوم در ادبیات بازاریابی بسیار مورد توجه بوده بطوریکه به عنوان یکی از مهمترین مفاهیم در ادبیات نوین بازاریابی نظر متخصصین بسیاری را در این حوزه به خود معطوف ساخته است این مفهوم تا این حد اهمیت یافته که هر جا سخن از وفاداری به گوش می رسد لاجرم سخن از نام و نشان تجاری به میان می آید هدف از انج
دسته بندی بازاریابی و امور مالی
بازدید ها 4
فرمت فایل docx
حجم فایل 2554 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 139
بررسی عوامل موثر در ایجاد نام و نشان تجاری در محصولات آرایشی و بهداشتی

فروشنده فایل

کد کاربری 4723
کاربر

چکیده

با وجود قدمت تاریخی مفهوم نام و نشان تجاری، این مفهوم در ادبیات بازاریابی بسیار مورد توجه بوده بطوریکه به عنوان یکی از مهمترین مفاهیم در ادبیات نوین بازاریابی نظر متخصصین بسیاری را در این حوزه به خود معطوف ساخته است. این مفهوم تا این حد اهمیت یافته که هر جا سخن از وفاداری به گوش می رسد لاجرم سخن از نام و نشان تجاری به میان می آید.

هدف از انجام این تحقیق بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی (7Ps) در ایجاد نام و نشان تجاری در مورد محصولات آرایشی و بهداشتی تولید داخل می باشد و جامعه آماری آن بانوان مصرف کننده محصولات آرایشی و بهداشتی داخلی در مشهد می باشند.

نمونه مورد تحلیل این تحقیق شامل 381 نفر بود که پس از تحلیل داده های بدست آمده از ایشان وتجزیه وتحلیل داده ها با استفاده از نرم افزارSPSS وآزمون فرضیه های تحقیق مشخصص شد که عوامل آمیخته بازاریابی در ایجاد نام و نشان تجاری موثر است و شدت تاثیر گذاری هر عامل و اولویت آن مشخص گردید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.