دانلود مقاله درباره استراتژیهای توزیع داده‌ برای تصاویر

دانلود مقاله درباره استراتژی های توزیع داده برای تصاویر
دسته بندی کامپیوتر و IT
بازدید ها 25
فرمت فایل doc
حجم فایل 51 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20
مقاله درباره استراتژیهای توزیع داده‌ برای تصاویر

فروشنده فایل

کد کاربری 4152
کاربر

*استراتژیهای توزیع داده‌ برای تصاویر *


خلاصه:

تصاویر مقیاس بزرگ و high- resolution بصورت افزایشی برای برنامه‌های کاربردی interactive (گرافیک‌های سه‌بعدی) شامل تصاویر داده‌‌ای مقیاس بزرگ و محیط‌های مجازی پوششی و طرحهای مشترک است و مورد استفاده قرار می‌گیرند. این سیستمها باید شامل یک کارآیی بسیار بالا و افزاینده زیر سیستمهای rendering برای تولید تصاویر high-resolution در اندازه‌های فریم‌های real – time باشند.

ما تحقیق وبررسی می‌کنیم که چگونه سیستمی را که تنها از اجزای قطعات گرانقیمت در یک pc cluster استفاده می‌کند بسازیم. هدف اصلی پیشرفت و توسعه الگوریتم‌های کارا برای تقسیم‌بندی و توزیع وظایف rendering به صورت مؤثر در پهنای باند عملیات پردازشی و انبارداری و محدودیتهای یک سیستم توزیع‌ یافته‌است. در این مقاله ما سه راه متفاوت را که از نظر نوع داده‌هایی که از Client به سرورهای تصویر می‌فرستند فرق دارند با هم مقایسه می‌کنیم به کنترل مقادیر اولیه و پیکسل‌ها برای هر راه آزمایشات اولیه را به وسیله یک سیستم الگو که یک تصویر دیواری چند پروژه‌کتوره را با یک pc-cluster تولید می‌کند، شرح می‌دهیم. ما راههای متفاوتی را که برای ساختارهای متفاوت سیستمی مناسب باشد با بهترین انتخاب مربوطه به پهنای باند ارتباطی ظرفیت انبارداری و قدرت پردازش‌کردن Clientو سرورهای تصویری را پیدا کردیم:

کلیدهای اصلی مؤلف: رندرکردن موازی، گرافیکهای شبکه‌شده، تصاویر مقیاس بزرگ تصویر Interactive، و محاسبه Cluster


فهرست مقاله:

  1. معرفی

2. طبقه‌بندی استراتژیهای توزیع‌داده

3. مدل اجرایی همگام‌سازی شد

4. مدل توزیع‌ اولیه

5. مدل توزیع پیکسل

6. نتیجه‌گیری و کار آینده

7. مراجع


1. معرفی:

ما در حال عبور از دوران جدیدی از محاسبات کامپیوتری هستیم که در آن تبادل با داده‌ها در سراسر زمان و فضا با وسایل تصویر ubiquitous موجود است. دلایل وجود این تغییرات در این دروان ساده هستند. پیشرفتهای سریع در کارآیی cpu ظرفیت ذخیره‌سازی نهایی باند شبکه و تولیدات وسایل نمایشی.

راه سنتی استفاده از کامپیوترها و شبکه‌ها بیشترین سیکلهای cpu را برای حل مشکلات تکنیکی و مدیریت و سازماندهی تراکنشهای تجاری مصرف می‌کردند، این رزوها بیشتر سیکلهای cpu نهایی باند شبکه در نقل و انتقالات شامل بوجود آوردن محتویات گم‌شده و تحریف‌شده فرستادن اطلاعات و ارائه‌کردن اطلاعات برای مردم برای جستجوکردن و تصویرساختن صرف می‌شوند.

در این دهه اخیر تصاویر نسل جدید مانند (light-ernitting plastics)LEP و
(organic light- emitting devices) OLED، اجزای قطعات با ارزشی ازنظر تجاری خواهند شد. این وسایل بسیار گران قیمت هستند. آنها ممکن است به دیوارها، پنجره‌ها، لوازم منزل و… وصل شوند. آنها ممکن است تکه‌تکه سطح یک اتاق، کف یک اتاق و یا حتی یک ساختمان را به صورت یکپارچه بپوشانند. پیشرفت آنها یک مشکل جدید تکنیکی جالب را معرفی خواهد کرد:

چگونه باید سیستمهای کامپیوتری برای تولید پیکسلهای بسیار زیاد طراحی کنیم؟

خوشبختانه در بیشترحالات منطقی همه تصاویر نیازی به اینکه یکمرتبه با resolution کامل یا در اندازه‌های فریم‌های ویدئویی update شوند،ندارند. در عوض تعداد کمی از تصاویر بازخور را به نقل و انتقال user که به زمانهای سریع refresh نیاز خواهد داشت. در زمانی که اکثرتصاویر دیگر می‌توانند در کمترین فرکانس و یا در پائین‌ترین update, resolution شوند نشان می‌دهند در ضمن تصاویر برای استفاده‌کننده‌ای که بتواند خالی یا سفید باقی بماند مشخص نیست.

هدف طراحی یک سیستمrenering قوی و انعطاف‌پذیر برای تولید تعداد زیادی از پیکسلها که در یک محیط پویا روی تصاویر متعدد فشرده می‌شوند است.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.