پاورپوینت سازه های نگهبان

پاورپوینت قابل ویرایش 78 اسلایدی فوق العاده و حرفه ای با موضوع سـازه های نگهبان
دسته بندی عمران
بازدید ها 2
فرمت فایل ppt
حجم فایل 24957 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 78
پاورپوینت سازه های نگهبان

فروشنده فایل

کد کاربری 5979
کاربر

فهرست مطالب

فهرست

نواع سازه نگهبان ها

مهار سازی

روش نیلیگ و دوخت به پشت

روش خرپایی

روش دیـواره دیافراگمی

روش مهار متقابل

روش سپرکوبی

روش منبری

روش شمع کوبی


دانلود پکیج پروتکل آموزش هوش هیجانی

دانلود پروتکل آموزش هوش هیجانی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 2
فرمت فایل doc
حجم فایل 136 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 81
دانلود پکیج پروتکل آموزش هوش هیجانی

فروشنده فایل

کد کاربری 4558
کاربر
مشخصات « پروتکل آموزش هوش هیجانی »
تعداد جلسات آموزشی: 12 جلسه
تعداد صفحه (B lotus 14): 81 صفحه
نوع فایل: word کد Ptk27
عناوین هر جلسه: محتوای جلسات کارگاه ها: جلسه اول : موضوع:معارفه و توجیه آزمودنی/
جلسه دوم : موضوع: آشنایی با هوش هیجانی و تفاوت آن با بهره هوشی/
جلسه سوم : موضوع :خود آگاهی و کشف هیجانات خودمان و دیگران، آشنایی با انواع هیجانات ساده و پیچیده و تفاوت آنها،درک هیجانات در خود و دیگران/
جلسه چهارم : موضوع :درک هیجان ها و همدلی،آموزش مهارت های اجتماعی ،ایجاد ارتباط موثر/
جلسه پنجم : موضوع :تنظیم و مدیریت هیجان ها/
جلسه ششم : موضوع : معرفی استرس و منابع آن /
جلسه هفتم: موضوع :معرفی استرس والدگری/
جلسه هشتم: موضوع :عوامل موثر بر میزان استرس والدگری/
جلسه نهم: موضوع : مدیریت استرس والدگری خود/
جلسه یازدهم : موضوع: استفاده از هیجان ها /
جلسه دوازدهم : موضوع:اختتامیه
بخشی از پروتکل:
توضیحات: جلسه دوم : موضوع: آشنایی با هوش هیجانی و تفاوت آن با بهره هوشی فعالیت ها : ابتدا تنفس شکمی با هدایت رهبر گروه صورت گرفت .سپس به معرفی هوش هیجانی و تفاوت آن با بهره هوشی در قالب داستان حادثه فینیس گیج پرداخته شد :
روش کار : رهبر گروه :قصه هوش هیجانی از یکی از روز های تابستان 1848 در یک شرکت راه آهن سازی در یکی از ایالت های آمریکا شروع شد. شاید ذهن قرن بیست و یکمی شما فکر کند که چند روانشناس در یک گروه تحقیقاتی مثلا روی کارگرهای آن کارخانه کار کرده اند و فهمیده اند که هوشی به نام هوش هیجانی هم وجود دارد.اما وسط قرن نوزدهم حتی هنوز علمی به نام علم روانشناسی وجود نداشت.اما اتفاقی که در آن شرکت راه آهن سازی افتاد آن قدر مهم بود که بعد ها نظریه پرداز های هوش هیجانی به آن استناد کردند. فینیس گیج ،سرکارگر کار درست شرکت راه آهن سازی برلینگتون ،ساعت 4.30 بعد از ظهر 13 سپتامبر دچار یک حاثه وحشتناک شد .میله ای که فینیس با آن کار می کرد بر اثر انفجار پرتاب شد ،از زیر چشم چپش رد شد ،صورتش را سرخ کرد ،از بالای سرش بیرون آمد و چند متر آن طرف روی علف ها افتاد .با اینکه فینس نه بیهوش می شود،نه قدرت حرف زدن و فکر کردنش تغییر می کند و نه حتی یادش می رود که ساعت خروجش را بزند(!)اما از آن بعد از ظهر لعنتی به بعد همه کسانی که او را می شناسند حس می کنند که فینیس عوض شده است :آقای گیج به شدت تندخو و زود رنج شده بود ،فحش های چارواداری می داد و بر اساس حس و حالش دستور می داد .او دیگر نمی توانست هیجان هایش را کنترل کند .انگار میله ای که از سرش گذشته بود بخشی از مغز را که مسئول راست و ریست کردن احساسات است را با خودش برده بود .نوعی توانایی که روانشناس ها نزدیک به 150سال بعد نام آن را "هوش هیجانی "گداشتند. همان طور که گفته شد وقتی فینیس گیج دچار آن حادثه عجیب و غریب شد هنوز نه روانشناسی به وجود آمده بود و نه عصب شناسی آن قدر پیشرفت کرده بود که نام "هوش هیجانی " را روی توانایی از دست رفته سرکارگر بگذارند .حتی چند دهه بعد وقتی که تازه مفهوم "هوش "داشت مطرح می شد روانشناس ها بیشتر دنبال توانایی های عقلانی آدم ها بودند و نه توانایی هیجانی شان. تا همین 20سال پیش اگر کسی نام هوش را می آورد همه ناخود آگاه یاد نام "آی کیو" می افتادند .آی کیو عددی است که به شما می گوید توانایی های شناختی و عقلانی شما (مثل حافظه ،اطلاعات عمومی درک مطلب ،توانایی های ریاضی و.........)چه قدر است .آی کیو یعنی بهره هوشی .اگر شما به یک روانشناس مراجعه کنید و بخواهید هوش شما را بسنجد در بهترین حالتیک تست هوش وکسلر روی شما اجرا می کند که تنها توانایی های عقلانی را می سنجد .اما آیا هوش فقط محدود به همین توانایی های عقلی می شود ؟پیاژه روانشناس مشهور قرن بیست هوش را توانایی انطباق با محیط های جدید تعریف می کند .اما آیا آی کیو می توانست پیش بینی کند که ما چقدر می توانیم با محیط اطرافمان منطبق شویم ؟تحقیق ها می گویند آی کیو در بهترین حالت فقط می تواند موفقیت تحصیلی ما را پیش بینی کند .اما دور و بر ما چه قدر معدل الفی وجود دارد که آدم های موفقی در محیط کار یا در زندگی خانوادگی نیستند .اولین بار یک روانشناس مشهور به نام ثراندایک از یک هوش متفاوت به نام هوش اجتماعی یاد کرد که می خواست این نقص را جبران کند .او می گفت هوش اجتماعی یعنی کنار آمدن با مردم .بعد از او گاردنر از هوش های چند گانه یاد می کند .به نظر گاردنر هوش فقط محدود به تونایی های عقلانی نیست .هوش زبان شناختی ،هوش موسیقایی،هوش بدنی ،هوش بصری ،هوش ریاضی ،هوش درون فردی ،هوش بین فردی و هوش طبیعت شناختی هشت نوع هوشی بود که گاردنر از آن ها نام برد.

پرسشنامه مهارت های ارتباطی بارتون

دانلود پرسشنامه استاندارد و 18 سوالی مهارت های ارتباطی بارتون
دسته بندی پرسشنامه
بازدید ها 2
فرمت فایل docx
حجم فایل 14 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 5
پرسشنامه مهارت های ارتباطی بارتون

فروشنده فایل

کد کاربری 7243
کاربر

پرسشنامه مهارت های ارتباطی

در سال ۱۹۹۰ توسط بارتون تهیه و تنظیم شد .

این پرسشنامه ۱۸ سوال را در برگرفته و دارای سه مولفه می باشد و هدف از آن کمک به فرد برای حصول بینش در مورد مهارت های ارتباطی خود می باشد.

مدیران در قرن حاضر به توانایی های متعددی نیاز دارند که هرکدام می تواند به نوعی در روند زندگی و کار او تاثیرگذار باشد.

از میان این توانایی ها برقراری ارتباط و ایجاد مناسبات اجتماعی از جمله مهمترین مهارت ها است .

ارتباطات یک مهارت بسیار مهم مدیریت و مبنای لازم برای مدیریت کارآمد است .

از طریق ارتباطا ت است که مدیران روابط بین اشخاص را که برای انجام وظایف روزانه شان به نحو مطلوب ضرورت دارد برقرار می سازند و حفظ می کنند.

مهارت های ارتباطی مدیران برطبق نظریه بارتون به سه مهارت کلامی ، شنودی و بازخورد تقسیم بندی شده است.

  • روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد

یعنی اینکه ابزار اندازه­ گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­ دهد.

روایی و پایایی این پرسشنامه در پژوهش (منبع داخل فایل) ذکر شده است.

(توضیحات کامل در داخل فایل)

محتوای فایل:

مولفه : دارد

روایی و پایایی : دارد

تفسیر و نمره گذاری : دارد

منابع : دارد

گارانتی بازگشت وجه : دارد


کسب درامد از اینترنت

شما به راحتی میتوانید در کمتر از یک هفته درامد کسب کنید
دسته بندی کار و امور اجتماعی
بازدید ها 0
فرمت فایل zip
حجم فایل 15244 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 106
کسب درامد از اینترنت

فروشنده فایل

کد کاربری 7715
کاربر

کسب درامد از اینترنت


افزایش بازدیدپست تلگرام

آموزش افزایش بازدیدپست که بصورت خیلی واضح برای شما توصیف کرده ایم
دسته بندی نرم افزار کاربردی
بازدید ها 0
فرمت فایل zip
حجم فایل 586 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 9
افزایش بازدیدپست تلگرام

فروشنده فایل

کد کاربری 7715
کاربر

شما در این برنامه یاذ میگیرید پnoxابرنامه چگونه برای پست خود رایگدارید


خلاصه درس طراحی اجزاء 1 و 2 (روابط ونکات و فرمول ها)

خلاصه درس طراحی اجزاء 1 و 2 (روابط ونکات و فرمول ها)
دسته بندی مکانیک
بازدید ها 3
فرمت فایل pdf
حجم فایل 12282 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 33
خلاصه درس طراحی اجزاء 1 و 2 (روابط ونکات و فرمول ها)

فروشنده فایل

کد کاربری 7556
کاربر

کاملترین مجموعه فرمول ها و روابط درس طراحی اجزاء 1 و 2 در 33 صفحه

این مجموعه بسیار مناسب برای یادگیری ، مرور و تثبیت این درس میباشد.

این مجموعه به گونه ای تنطیم شده که برای کنکور کارشناسی ارشد کافی است.

در نگارش این جزوه از منابع متعددی مثل کتاب دکتر شریعت پناهی از نشر نصیر و کتاب نشر پارسه استفاده شده است.

لازم به ذکر است این جزوه برای رشته مکانیک تنطیم شده و به صورت دست نویس در قالب فایل pdf و خوانا میباشد.


بررسی رابطه بین هوش هیجانی و هوش معنوی با شخصیت دانشجویان پیام نور شیراز

بررسی رابطه بین هوش هیجانی و هوش معنوی با شخصیت دانشجویان پیام نور شیراز
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 2
فرمت فایل docx
حجم فایل 358 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 73
بررسی رابطه بین هوش هیجانی و هوش معنوی با شخصیت دانشجویان پیام نور شیراز

فروشنده فایل

کد کاربری 7243
کاربر

چکیده:

مقدمه : امروزه در بین متخصصان علوم رفتاری ما شاهد علاقه فزاینده ای نسبت به موضوعات معنوی و ارتباط آن با سایر مولفه های روان شناختی می باشیم. هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه هوش هیجانی و هوش معنوی با شخصیت دانشجویان بوده است.

روش کار: جامعه آماری شامل 100 نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور شیراز می باشد که به صورت خوشه ای تصادفی برگزیده شده اند و ابزار مورد استفاده در پژوهش شامل پرسشنامه پنج عاملی شخصیت، پرسشنامه هوش معنوی و پرسشنامه هوش هیجانی بار-آن (EQ-i) بود و برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS 19 استفاده شد.

نتایج : نتایج حاصل نشان داد که میان مهارت های درون فردی (از متغیرهای هوش هیجانی) با برون گردی (از متغیرهای شخصیت)، خلق عمومی (از متغیرهای هوش هیجانی) با پایداری هیجانی (از متغیرهای شخصیت) در سطح P<0.05 رابطه مثبت و معناداری وجود دارد همچنین بین تفکر انتقادی (از متغیرهای هوش معنوی) با برون گردی(از متغیرهای شخصیت) و آگاهی (از متغیرهای هوش معنوی) با گشودگی به تجربه (از متغیرهای شخصیت) در سطح P<0.05 رابطه معنادار و مثبتی وجود دارد.

نتیجه گیری : میان برخی از مولفه های هوش هیجانی و هوش معنوی و برخی از ویژگی های شخصیت رابطه چندگانه مثبت و معناداری وجود دارد.

کلید واژه ها : هوش هیجانی، هوش معنوی، شخصیت دانشجویان.

چکیده:

مقدمه : امروزه در بین متخصصان علوم رفتاری ما شاهد علاقه فزاینده ای نسبت به موضوعات معنوی و ارتباط آن با سایر مولفه های روان شناختی می باشیم. هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه هوش هیجانی و هوش معنوی با شخصیت دانشجویان بوده است.

روش کار: جامعه آماری شامل 100 نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور شیراز می باشد که به صورت خوشه ای تصادفی برگزیده شده اند و ابزار مورد استفاده در پژوهش شامل پرسشنامه پنج عاملی شخصیت، پرسشنامه هوش معنوی و پرسشنامه هوش هیجانی بار-آن (EQ-i) بود و برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS 199 استفاده شد.

نتایج : نتایج حاصل نشان داد که میان مهارت های درون فردی (از متغیرهای هوش هیجانی) با برون گردی (از متغیرهای شخصیت)، خلق عمومی (از متغیرهای هوش هیجانی) با پایداری هیجانی (از متغیرهای شخصیت) در سطح P<0.055 رابطه مثبت و معناداری وجود دارد همچنین بین تفکر انتقادی (از متغیرهای هوش معنوی) با برون گردی(از متغیرهای شخصیت) و آگاهی (از متغیرهای هوش معنوی) با گشودگی به تجربه (از متغیرهای شخصیت) در سطح P<0.05 رابطه معنادار و مثبتی وجود دارد.

نتیجه گیری : میان برخی از مولفه های هوش هیجانی و هوش معنوی و برخی از ویژگی های شخصیت رابطه چندگانه مثبت و معناداری وجود دارد.

کلید واژه ها : هوش هیجانی، هوش معنوی، شخصیت دانشجویان.

فهرست مطالب

عنوان صفحه

چکیده ............................................................................................................................................................1

فصل اول: کلیات تحقیق ............................................................................................................................2

1-1 مقدمه : .................................................................................................................................................3

2-1 بیان مسئله : ........................................................................................................................................4

3-1 اهمیت و ضرورت تحقیق : ...............................................................................................................7

4- 1 اهداف تحقیق : .................................................................................................................................8

4-1-1 هدف کلی : ....................................................................................................................................8

4-2-1 اهداف فرعی : ...............................................................................................................................8

5-1 سؤالات تحقیق : ...............................................................................................................................8

6-1 فرضیه‌ها : ...........................................................................................................................................8

6-1-1 فرضیه اصلی : ...............................................................................................................................9

6-2-1 فرضیه فرعی : ...............................................................................................................................9

7-1 متغیرهای تحقیق : ...........................................................................................................................9

8-1 تعاریف نظری : ...................................................................................................................................9

9-1 تعاریف عملیاتی : ..............................................................................................................................10

فصل دوم: پیشینه و ادبیات تحقیق .......................................................................................................11

1-2 تعریف هوش : ..................................................................................................................................12

2-2 مفهوم معنویت : ..............................................................................................................................13

1-2-2 هوش معنوی و مؤلفه های آن : .............................................................................................13

1-3-2 تاریخچة هوش هیجانی : .........................................................................................................15

2-3-2 تعریف و پیشینه هوش هیجانی : ..........................................................................................15

3-3-2 تعریف هوش و انواع آن از نظر گاردنر: .................................................................................17

4-3-2 هوش هیجان و مؤلفه های آن :..........................................................................................18

فصل سوم: روش تحقیق : ............................................................................................................24

1-3 روش تحقیق : .....................................................................................................................25

2-3 گردآوری اطلاعات : ...............................................................................................................25

1-2-3 پرسشنامه هوش هیجانی بار- آن (EQ-i) : ........................................................................25

1-1-2-3 پایایی آزمون از طریق محاسبه آلفای کرونباخ : ...........................................................25

2-1-2-3 روایی : ..........................................................................................................25

3-1-2-3 روش اجراء نمره گذاری (EQ-i) : ...................................................................................26

2-2-3 پرسشنامه پنچ عاملی شخصی (BFI): ................................................................................30

3-2-3 ابزار دیگر پژوهش شامل پرسشنامه هوش معنوی است: ...............................................31

1-3-2-3 روایی و پایایی ابزار گردآوری داده ها : .........................................................................31

3-3 جامعه و نمونه آماری پژوهش : ..............................................................................................32

فصل چهارم: نتایج ...................................................................................................................33

1-4 نتایج تحقیق : ..................................................................................................................34

فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری .................................................................................................44

1-5 بحث و نتیجه گیری : .........................................................................................................45

2-5 پیشنهادات : ...................................................................................................................49

منابع : ................................................................................................................................50


با تلگرام برای خود درآمدزایی کنید.

با تلگرام برای خود درآمدزایی کنید یک روش درآمدزایی عالی و کوتاه برای کسانی که میخوان از این طریق به درآمد عالی برسند
دسته بندی اقتصاد
بازدید ها 0
فرمت فایل pdf
حجم فایل 509 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 15
با تلگرام برای خود درآمدزایی کنید.

فروشنده فایل

کد کاربری 7626
کاربر

اگر دنبال کار و درآمد هستید از طریق تلگرام میتوانید برای خود درآمدزایی کنید.

تلگرام پتانسیل بسیار بالایی برای درآمدزایی دارد و کسانی که بتوانند از این طریق شروع بکار بکنند میتوانند برای خود درآمدزایی بسیار خوبی راه اندازی کنند.

در این فایل آموزشی یکی از این روشهای درآمدزایی از طریق تلگرام آموزش داده شده که روش بسیار خوب و ساده ای است.

این روش درامدی مناسب برای همه است از خانمهای خانه دار و همه افرادی که بتوانند از گوشی موبایل استفاده کنند.

فقط باید کمی وقت و تلاش داشته باشید.


پاورپوینت اجرای سازه های فولادی

پاورپوینت اجرای سازه های فولادی در 84اسلاید قابل ویرایش با فرمت pptx
دسته بندی عمران
بازدید ها 5
فرمت فایل pptx
حجم فایل 3910 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 84
پاورپوینت اجرای سازه های فولادی

فروشنده فایل

کد کاربری 7466
کاربر

پاورپوینت اجرای سازه های فولادی در 84اسلاید قابل ویرایش با فرمت pptx

سرفصل مطالب


1- فولادهای ساختمانی (روش تهیه فولاد- شکل دادن به فولاد- کارسردوگرم برروی فولاد- انواع فولادها- محسنات ومعایب فولاد)

2- نصب سازه های فولادی (فن نصب – برنامه پیشرفت کار – عملیات کارگاهی – تجهیزات نصب – وسایل نصب – روشهای نصب پل – روش های نصب ساختمان)

3- جوشکاری (اصول وفرایند – وسایل جوشکاری – رویه جوشکاری – ترک در جوش – پیش گرمی – کنترل اعوجاج – کاربرد اقسام جوش)

4 – برشکاری

5 – ضوابط اجرائی (مشخصات فولادمصرفی – انحرافات مجاز- ضوابط ساخت قطعات – ضوابط نصب قطعات)


سوابق تاریخی


- به نظر می رسدکه بشراولیه آهن را از طریق سنگهای آسمانی شناخته باشد

- تاریخ دقیق استفاده بشر از آهن معلوم نیست ولی قدمت آن به 5000سال می رسد.

- درگذشته استفاده حداکثرازآهن نشانه تمدن برتروتعیین کننده برنده جنگها بوده است.

- قدمت استفاده ازفولاد به دوتاسه هزارسال پیش می رسد که شمشیرهای فولادین می ساختند.

- اولین سازه قابل توجه آهنی پلی است ازچدن درانگلستان به دهانه 30متر (1779-1777).

- فولاددرمقیاس صنعتی اولین بارتوسط کوره بسمر(1885) ایجاد و به ثبت رسید.

- آهن 95% کل تولیدات فلزات دنیارا به خود اختصاص داده است



پاورپوینت بررسی بوتولیسم

پاورپوینت بررسی بوتولیسم در 28 اسلاید قابل ویرایش با فرمت pptx
دسته بندی مهندسی شیمی
بازدید ها 12
فرمت فایل pptx
حجم فایل 942 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 28
پاورپوینت بررسی بوتولیسم

فروشنده فایل

کد کاربری 7466
کاربر

پاورپوینت بررسی بوتولیسم در 28 اسلاید قابل ویرایش با فرمت pptx


مقدمه

نوع و میزان خطری که حضور و رشد باکتری ها در مواد غذایی ایجاد می کند

متفاوت است و از این نظر باکتری ها را به سه گروه عمده تقسیم می کنند :

1- باکتری هایی که عفونت ها و مسمومیت های شدید و منجر به مرگ ایجاد می کنند

مانند کلستریدیوم بوتولینوم تیپ های F, E, B, A٬ سالمونلاتیفی و پاراتیفی٬ شیگلادیسانتری٬ بروسلاآبورتیس و مانند اینها.

2- باکتری هایی که عفونت ها و مسمومیت هایی با خطر متوسط ایجاد می کنند

مانند ویبریوپارا همولیتیکوس.

3- باکتری هایی که مسمومیت های خفیف ایجاد می کنند.