طراحی سایت شرکت تک تراز تدبیر

چکیده پروژه ای که در دست شماست طراحی سایت شرکت تک تراز تدبیر می باشد در این سایت کلیه فعالیت های شرکت از قبیل حوزه های فعالیت خط مشی مشخصات شرکت ارتباطات وآورده شده است در این پروژه از نرم افزارهای
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 2221 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 58
طراحی سایت شرکت تک تراز تدبیر

فروشنده فایل

کد کاربری 4421

طراحی سایت شرکت تک تراز تدبیر


فهرست:

چکیده

نحوه کار با html

انواع تگها

فرمت متن

یک نمونه

نمونه استفاده شده در سایت

5Frameset

نمونه قاب استفاده شده درسایت شرکت

Table

نمونه جدول استفاده شده درسایت شرکت

انواع

    دکمه های رادیویی

    دکمه های reset وsubmit

    Php

    Php ویژگیهای مهم

    شکل کلی برنامه php

    دستورecho

    دستور if

    دستور if else

    دستور while

    دستور do while

    دستور for

    دستور foreach

    طراحی بانک اطلاعاتی

    چرا mysql ؟

    ایجاد بانک اطلاعاتی

    باز کردن بانک اطلاعاتی

    خروج از mysql

    ایجاد جدول

    مشاهده اسامی جدول بانک اطلاعاتی

    کسب اطلاعاتی راجع به جدول

    حذف رکورد ها از بانک اطلاعاتی

    به روز رسانی جدول

    حذف بانک اطلاعاتی

    ارتباط php با mysql

    ارتباط با سرویس دهنده mysql

    انتخاب بانک اطلاعاتی مناسب

    انجام تقاضا از بانک اطلاعاتی

    بازیابی نتایج تقاضا

    بستن اتصال

    چند تابع مفید در مورد بانک های اطلاعاتی

    نمونه ای از کد های php و html به کار رفته در سایت شرکت تک تراز تدبیر

    نمونه ای از صفحات سایت شرکت تک تراز تدبیر


    چکیده

    پروژه ای که در دست شماست طراحی سایت شرکت تک تراز تدبیر می باشد .در این سایت کلیه فعالیت های شرکت از قبیل حوزه های فعالیت, خط مشی, مشخصات شرکت, ارتباطات و...آورده شده است .

    در این پروژه از نرم افزارهای

    Php

    Mysql

    Html

    Flash

    استفاده شده و امید است موثر واقع گردد .

    برای کار با HTML باید NOTPAD را انتخاب کرده سپس آن راباز می کنیم پس از نوشتن برنامه بر روی منوی فایل کلیک کرده وSAVE AS را انتخاب می کنیم وسپسSAVE AS TYPE:all file را انتخاب می کنیم

    سپس به یک نامی با پسوند html ذخیره می کنیم (بعنوان مثال P1.HTML را درDESKTOP ذخیره می کنیم).

    برای اجرای برنامه برنامه را هر بارSAVE می کنیم سپس جایی که فایل را ذخیره کرده بودیم باز می کنیم وسپس REFRESH می کنیم تا برنامه اجرا شود بدنه اصلی یک برنامه HTML ازقسمتهای زیرتشکیل شده است هر دستوری که بین< > قرارگیرد یک تگ گوییم.


طراحی وب سایت شخصی

چکیده این پروژه برنامه ساخت یک وب سایت شخصی برای استاد است که شامل صفحات ایستا و پویای وب می باشد برنامه نویسی اسیتای آن توسط نرم افزار Dreamweaver و زبان HTML و برنامه نویسی پویای آن توسط زبان PHP انجام گرفته است
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 53 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 74
طراحی وب سایت شخصی

فروشنده فایل

کد کاربری 4421

طراحی وب سایت شخصی


چکیده

این پروژه برنامه ساخت یک وب سایت شخصی برای استاد است . که شامل صفحات ایستا و پویای وب می باشد . برنامه نویسی اسیتای آن توسط نرم افزار Dreamweaver و زبان HTML و برنامه نویسی پویای آن توسط زبان PHP انجام گرفته است . بانک اصلاعاتی مرتبط با آن MYSQL می باشد .


فهرست مطالب

چکیده------------------------------------------------ 1

فصل اول

مقدمه-------------------------------------------- 2

ضرورت انجام پروژه -------------------------------- 3

طرح چند سوال-------------------------------------- 3

اهداف انجام پروژه---------------------------------- 6

تعریف واژه‌های کلید---------------------------------- 7

فصل دوم

php چیست؟--------------------------------------- 10

به چه دلیل از PHP استفاده می کنیم؟---------------------- 12

PHP چگونه کار می کند ؟------------------------------ 14

مقدمه‌ای بر mysQl ---------------------------------- 17

ویژگی های اصلی mysQl----------------------------- 19

مزیت منبع باز بودن---------------------------------- 21

مقدمه بر Dream weawer----------------------------- 23

مقدمه‌ای بر photoshop------------------------------- 25

خلاصه------------------------------------------- 25

فصل سوم

مقدمه-------------------------------------------- 26

مروری مختصر بر دستورات php------------------------ 27

نکاتی در رابطه با پایگاه بانک اطلاعات--------------------- 29

توضیح کلی بر تمام صفحات---------------------------- 33

بخش اول (کاربر) ----------------------------------- 35

1ـ1)صفحه اصلی------------------------------------ 35

2ـ1) درباره من------------------------------------- 36

3ـ1)درس----------------------------------------- 37

4ـ1)نمرات----------------------------------------- 40

5ـ1) پروژه---------------------------------------- 41

6ـ1)تماس----------------------------------------- 42

بخش دوم (مدیرسایت)-------------------------------- 46

1-2)ورود مدیر سایت--------------------------------- 46

2-2) درباره ما------------------------------------- 46

3-2) درخواست------------------------------------- 49

4-2) پروژه---------------------------------------- 51

5-2)اطلاعات صفحه اول------------------------------- 53

6-2) درس---------------------------------------- 53

7-2) ورود نمرات------------------------------------ 56

8-2) منابع و عنوان پروژه----------------------------- 58

خلاصه ------------------------------------------- 59

فصل چهارم

نتیجه گیری و پیشنهادات------------------------------- 60

پیوست الف (نحوه نصب نرم افزارهای بکار رفته و پروژه)---------- 61

پیوست ب (کد کامل صفحات وب سایت)------------------------ 69



طراحی سایت آموزش دانشگاه

مقدمه تار جهان گستر (Word wide web) دنیای عجیبی است که تکنولوژی های مربوط به آن، اغلب بدون پشتیبانی کافی، عرضه می‌شوند و کاربران این تکنولوژی ها، همه روزه با واژگان جدیدی بر خورد می‌کنند، که باعث سر در گمی آنها می‌شوند
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 96 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 60
طراحی سایت آموزش دانشگاه

فروشنده فایل

کد کاربری 4421

طراحی سایت آموزش دانشگاه


فهرست مطالب:

مقدمه. 1

فصل اول.. 2

مقدمه: 3

PHP چیست؟ 3

به چه دلیلی از PHP استفاده می‌کنیم؟ 5

PHP چگونه کار می‌کند؟ 7

شما به چه چیزی احتیاج دارید؟ 9

فصل 2 جمع آوری اطلاعات... 10

الف: قسمتهای مختلف دانشگاه 11

پستهای سازمانی.. 11

2-3- اداره امور آموزشی.. 16

امور فنی و عمرانی.. 21

شرح وظائف امور فنی.. 21

فصل سوم- نیازمندیها 25

جداول.. 27

فصل چهارم- PHP و فرم های HTML 19. 31

ایجاد یک فرم ساده 32

استفاده از Get یا Post 34

برای افزودن مشخصه METHOP به اسکریپت خود. 35

دریافت اطلاعات از یک فرم توسط PHP. 36

برای ایجاد اسکریپتHandleform.php.. 36

وارد کردن داده ها به هنگام برنامه نویسی.. 38

برای ایجاد یک اسکریپت PHP که یک خوش آمد گویی را نمایش می‌دهد: 38

برای استفاده از روش GET، بدون استفاده از فرم HTML: 39

برای نسبت دادن یک مقدار به یک متغیر: 40

فصل پنجم – استفاده از رشته ها 43

مرتب کردن رشته ها 44

برای مرتب کردن یک رشته: 45

نکته. 46

پیوند زدنرشته ها 46

برای پیوند زدن دو رشته به یکدیگر، در اسکریپت خود: 47

رمز گذاری و رمز گشایی رشته ها 48

پنهان سازی و آشکار سازی داده ها 50

فصل ششم – پایگاه داده ها 52

اتصال به یک پایگاه داده و ایجاد آن.. 54

ایجاد یک جدول..56


مقدمه:

تار جهان گستر (Word wide web) دنیای عجیبی است که تکنولوژی های مربوط به آن، اغلب بدون پشتیبانی کافی، عرضه می‌شوند و کاربران این تکنولوژی ها، همه روزه با واژگان جدیدی بر خورد می‌کنند، که باعث سر در گمی آنها می‌شوند.

برای نمونه می‌توان به رشد نرم افزارهای open source اشاره کرد (برنامه هایی که می‌توان آنها را گسترش داد و یا تغییراتی در ساختار آنها ایجاد کرد.) متداولترین این برنامه ها، سیستم عامل Unix، و به طور خاص Linux، می‌باشد. این برنامه ها، با وجود ثبات و پایداری و دارای یک مشکل بزرگ می‌باشند و آن دشوار بودن آموختن این برنامه ها می‌باشد. کمبود راهنمایی که به زبان ساده، این برنامه ها را به مبتدیان آموزش دهد، باعث شده است که این دسته از نرم افزارها از جایگاه واقعی خود دور نگاه داشته شوند. PHP، یکی از زبانهای اسکریپتی open source، ابزار مفیدی می‌باشد که تا کنون علی رغم سادگی استفاده از آن، هنوز به طور شایسته از آن استقبال نشده است.

این کتاب شما را برای آموزش زبان PHP راهنمایی خواهد کرد. به عبارت دیگر نه تنها مقدماتی از این زبان را به شما ارائه می‌دهد. بلکه منابعی برای دسترسی به اطلاعات پیشرفته تر را نیز معرفی می‌کند. با استفاده از این کتاب شما دانش کافی برای آغاز به کار ایجاد سایت های دینامیک وب توسط PHP را کسب می‌کنید.

PHP چیست؟

PHP که در ابتدا در سال 1994 توسط Rasmus Lerdorf ایجاد شد، مخفف واژگان Personal Home Pages به حساب می‌آمد . با گسترش قابلیتها و موارد استفاده این زبان، PHP در معنای Hypertext Prprocessor به کار گرفته شد. (عبارت پیش پردازشگر Prprocessor بدین معنی است که PHP، اطلاعات را قبل از تبدیل به زبان HTML، پردازش می‌کند.

PHP یک زبان اسکریپتی سمت سرویس دهنده embeded HTML، Cross-Platform، (Server-side)

سمت سرویس دهنده بودن PHP، بدین معناست که تمام پردازشهای این زبان بر روی سرویس دهنده (server) انجام می‌گیرد. یک سرویس دهنده، در حقیقت یک کامپیوتر مخصوص می‌باشد که صفحات وب در آنجا نگهداری می‌شوند و از آنجا به مرورگر کاربران منتقل می‌شوند. چگونگی انجام این روند، در ادامه این قسمت، توضیح داده می‌شود (به قسمت PHP چگونه کار می‌کند؟ مراجعه کنید)

منظور از Cross-Platform بودن این زبان، این است که بر روی هر سیستم و با هر سیستم عاملی از قبیل O2/2، Macintosh، Windows NT،Unix، اجرا می‌شود. توجه کنید که منظور از این سیستم عاملهایی می‌باشند که بر روی سرویس دهنده نصب می‌شود. PHP نه تنها قابلیت اجرا بر روی هر سیستم عاملی را دارا می‌باشد، بلکه برای منتقل کردن برنامه های آن از یک سیستم عامل به سیستم عامل دیگر احتیاج به تغییرات اندکی خواهید داشت و حتی در بعضی از موارد، بدون احتیاج به هیچ تغییری می‌توانید، یک برنامه به زبان PHP را از یک سیستم عامل به سیستم عامل دیگر منتقل کنید.


مقاله کامل جاوا اسکریپت

چکیده جاوااسکریپت یک زبان اسکریپتی که بوسیلة مرورگر وب تفسیر یاintepret می شود بطور گسترده در دنیای وب مورد استفاده قرار می گیرداین زبان توسط شرکتNetscape به وجود آمددر ابتدا نامش Live script بودکه بعدها با حمایت شرکت Sun به نام Java scriptدرآمدبیشتر دستورات خود را ازجاوا گـرفته است
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 87 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 53
مقاله کامل جاوا اسکریپت

فروشنده فایل

کد کاربری 4421

مقاله کامل جاوا اسکریپت


چکیده :

جاوااسکریپت یک زبان اسکریپتی که بوسیلة مرورگر وب تفسیر یاintepret می شود. بطور گسترده در دنیای وب مورد استفاده قرار می گیرد.این زبان توسط شرکتNetscape به وجود آمد.در ابتدا نامش Live script بودکه بعدها با حمایت شرکت Sun به نام Java scriptدرآمد.بیشتر دستورات خود را ازجاوا گـرفته است.

جاوااسکریپت دارای قابلیتهای زیادی است که در طول تحقیق ذکر شده است.

فهرست:

چکیده ...............................................................................................

1.جاوااسکریپت چیست؟ ..............................................................................

1ـ1. اصول اسکریپت نویسی در صفحات وب ................................................ .......

2ـ1. اسکریپتها و برنامه ها ...........................................................................

3ـ1. معرفی جاوااسکریپت ..........................................................................

4ـ1. قابلیتهای جاوااسکریپت ........................................................................

5ـ1.جاوااسکریپت در مقابل جاوا ...................................................................

6ـ1.چگونه جاوااسکریپت در صفحات وب قرار میگیرد؟............................................

2.خلق یک اسکریپت ................................................................................. ..

1ـ2.ابزار اسکریپت نویسی ...........................................................................

2ـ2.آغاز خلق اسکریپت .............................................................................

3. بررسی قابلیتهای جاوااسکریپت .....................................................................

1ـ3. زیباتر کردن صفحات وب به کمک جاوااسکریپت ..............................................

1ـ1ـ3 .استفاده از نوار وضعیت ......................................................................

2ـ3.کاربابرنامه های اتصالی ........................................................................

4. برنامه های جاوااسکریپت چگونه کار میکنند. ......................................................

1 ـ4. توابع درجاوااسکریپت .........................................................................

2ـ4. اشیاءدر جاوااسکریپت .........................................................................

1ـ2ـ4 . جاوااسکریپت از سه نوع شیء پشتیبانی می کند..........................................

3ـ4.کنترل حوادث ...................................................................................

4ـ4. مخفی کردن اسکریپتها از مرورگرهای قدیمی ...............................................

5. استفاده از مقادیر و ذخیره سازی آن ...............................................................

1 ـ 5. انتخاب نام برای متغییرها .....................................................................

2ـ 5. تعیین مقدار برای متغییر ها. ...................................................................

1ـ2ـ5. انواع اساسی داده ها در جاوااسکریپت ....................................................

3ـ 5. انواع داده جاوااسکریپت.....................................................................

6 . آرایه ها و رشته ها ..............................................................................

1ـ6 .خلق یک شیء String...........................................................................

7. بررسی و مقایسه متغییرها ........................................................................

1ـ7 . دستورIf..........................................................................................

2ـ7 . دستورEles ......................................................................................

8 . تکرار دستورات باکمک حلقه ها ....................................................................

1ـ 8 . حلقه های For................................................................................

2ـ 8 . حلقه های While...............................................................................

3ـ 8 . حلقه های Do...while ........................................................................

9. اشیاء درون ساخت مرورگر...........................................................................

1ـ 9 . اشیاء چیستند؟ ...................................................................................

1ـ 1ـ 9.خلق اشیاء .....................................................................................

2ـ 9 . خاصیتهای اشیاء و مقادیر........................................................................

3ـ 9 . گـرد کردن اعداد .............................................................................

4ـ 9 . خلق اعداد تصادفی ...........................................................................

5 ـ 9. کـار با تاریخها ................................................................................

10 . مدل شیئی سند (DOM)..........................................................................

1ـ 10 . درک مدل شیئی سند ........................................................................

2ـ 10 . دسترسی به تاریخچه مرورگـر .............................................................

11. خلق اشیاء اختصاصی ..............................................................................

1ـ11 . استفاده از اشیاء برای ساده کردن اسکریپتها ...............................................

2ـ11 . اختصاصی کردن اشیاء درون ساخت ........................................................

12 . پنجره ها و زیر صفحه ها ..........................................................................

1ـ 12 . کنترل پنجره ها با استفاده از اشیاء .........................................................

2ـ12 . ایجاد وقفه های زمانی .....................................................................

3ـ 12 . استفاده از اشیاء جاوا اسکریپت برای کار با زیر صفحه ها ...............................

14. دریافت اطلاعات به کمک پرسشنامه ها .........................................................

1ـ 14. اصول طراحی پرسشنامه ها درHTML ...............................................

2ـ 14 . شیءfrom در جاوااسکریپت ...........................................................

3ـ 14 . ورودیهای متن ...........................................................................

4ـ 14 . ورودیهای چند خطی متن ...............................................................

5ـ 14 . کـار با متن در پرسشنامه ها .............................................................

6ـ14 . دکمه ها ....................................................................................

7ـ 14 . مربعهای گـزینش .........................................................................

8 ـ 14 . دکـمه های رادیوئی .....................................................................

15 . تصاویر گـرافیکی و انیمیشن ....................................................................

1ـ 15 . استفاده از جاوااسکریپت برای کار با نقشه های تصویری .................................

2ـ 15 . تصاویر دینامیک در جاوااسکریپت .........................................................

16 . اسکریپتهای فرامرور گری .........................................................................

1ـ 16 . دریافت اطلاعات مرورگر ....................................................................

2ـ 16 . حل مشکل ناسازگاری مرورگرها ...........................................................

3ـ 16 . خلق یک صفحه چند منظوره ...............................................................

4ـ16 . هدایت کاربران به صفحات وب .............................................................

5ـ16 . خلق یک صفحه چند منظوره ..............................................................

17 . کـار با شیوه نامه ها ..............................................................................

1ـ 17 . معرفیHTML دینامیک ..................................................................

2ـ 17 . شیوه و ظاهرصفحات ........................................................................

3ـ17 . تعریف و استفاده از شیوه هایCSS .........................................................

4ـ 17 . تنظیم مکـان متن ............................................................................

5ـ 17 . تغییر رنگ و تصاویر زمینه ....................................................................

6ـ 17 . کـار با فوتنهـا ...............................................................................

7ـ 17 . کنترل شیوه ها بکمک جاوااسکریپت .........................................................

18 . استفاده از لایه ها برای خلق صفحات دینامیک ...................................................

1ـ 18 . لایه ها چگونه کار میکنند؟ ...................................................................

2ـ 18 . دو استاندارد برای خلق لایه ها ..............................................................

3ـ 18 . خلق لایه های CSS ........................................................................

4ـ 18 . تعریف خواص لایه ها ........................................................................

19 . استفاده از جاوااسکریپت برای توسعه یک سایت وب .............................................

1ـ 19 . خلق سند HTML ...........................................................................

2ـ 19 . استفاده از لیستهای بازشونده برای تسهیل هدایت کاربران .................................

3ـ 19 . خلق دستوراتHTML ،وایجاد ساختارداده ای ...........................................

4ـ 19 . افزودن توضیحاتی در مورد پیوندها ........................................................

5ـ 19 . استفاده از پیوندهای گـرافیکی ............................................................

20 . نتیجه ..............................................................................................

21 . خلاصه .............................................................................................

22 . فهرست منابع .....................................................................................


پژوهش ویژوال بیسیک دبیرخانه

استفاده از تکنولوژی نویــن و نیز بهبود روش هــای انجام کار در سیستم های اداری از جمله مهمترین علل اثربخشی تصمیمات مدیران در کسب موفقیت های سازمانی می باشد
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 503 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20
پژوهش ویژوال بیسیک دبیرخانه

فروشنده فایل

کد کاربری 4421

ویژوال بیسیک دبیرخانه

مقـدمـه :

استفاده از تکنولوژی نویــن و نیز بهبود روش هــای انجام کار در سیستم های اداری از جمله مهمترین علل اثربخشی تصمیمات مدیران در کسب موفقیت های سازمانی می باشد . در این راستا نرم افزار دبیرخانه با توجه به اهداف زیر طراحی گردیده است :

ایجاد نظم در گردش مکاتبات سازمانی .

ایجاد قابلیت پیگیری نامه های وارده و صادره .

دسترسی سریع و آسان به محل بایگانی مکاتبات .

تجزیه و تحلیل زمان پاسخگویی به مکاتبات .

_راه اندازی اتوماسیون اداری –ارسال مکاتبات از طریق رایانه –آموزش نحوه استفاده از رایانه.

_دریافت،ثبت و توزیع نامه ها،اسناد و مدارک

_صدور و ارسال نامه ها به مراجع ذیربط و اشخاص.

_تایپ و مقابله نامه ها و عنداللزوم تکثیر آنها و سایر اسناد .

_مراقبت در حسن جریان امور مکاتباتی .

_نگهداری سوابق با سیستم بایگانی صحیح و بایگانی راکد _امحاء اوراق با نظر کارشناسان ذیربط.

_اخذ یا مخابره مکاتبات با نمابر.

_اداره امور مربوط به تکثیر کلیه نامه ها ،اسناد و مدارک ، جزوات و نشریات و بخشنامه ها ، حفظ و نگهداری از دستگاههای چاپ و تکثیر .

_ارسال نامه ، دستورالعمل و ... به وزارتخانه ها ،ادارت و سازمانها و ضبط نامه در پروندهای متشکله .

_تعیین کلاسمان ، و انجام مکاتبات در داخل ستاد استانداری از طریق رایانه.


فلش 5

برنامهFlash محصول شرکت ماکرو مدیا چندین فن آوری قدرتمند و پیشرفته را ارائه کرده است که با استفاده از آنها میتوان مولتی مدیا کاملی را در وب ارائه کرد Flash ، قدرتمند ، جذاب و آسان است
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 510 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 38
فلش 5

فروشنده فایل

کد کاربری 4421

فلش 5


فصل اول: آشنائی با flash

مقدمه:

برنامهFlash محصول شرکت ماکرو مدیا چندین فن آوری قدرتمند و پیشرفته را ارائه کرده است که با استفاده از آنها میتوان مولتی مدیا کاملی را در وب ارائه کرد .Flash ، قدرتمند ، جذاب و آسان است .

اگرکمی خلاق باشید ، میتوانید چیزهای جالبی بیافرینید ودیگران را شاد وخوشحال از کاری که کرده اید ، نمائید این احساس ، ارضاء کننده است و فراموش نخواهید کرد.

دراین فصل مابه شما کمک میکنیم تا مفاهیم مقدماتی که Flash بر اساس آن کار میکند را درک کنیم بدون اینکه خیلی وارد جزئیات شویم . در نهایت به شما نشان خواهیم داد که چگونه اولین فیلم جذاب Flash را آغاز کنید و این شانسی خواهد بود برای آنکه بیشتر با این نرم افزار آشنا شوید ، اگر بخواهید .

اولین چیزی که در باز کردن ابتدائی Flash به چشم میخورد صفحه ایست که دارای قسمتهایی به شرح زیر میباشد :


Tool Box / Time Line / Stage / Panneles / Layers


در قسمت کناری سمت چپ نوار ابزار را مشاهده میکنیم که کاربرد فراوانی در فلش دارد . در کنار آن صفحه سفید رنگی را مشاهده می کنید که Stage‌ یا محیط کاری نام دارد و اعمال اصلی وانیمیشن و در مجموع ثمره اصلی کار پروژه ما در آنجا اعمال میشود.

قسمت بعدی مربوط به مدیریت داده ها است این قسمت شما را قادر می سازد بر روی مناطق خاصی از انیمیشن بدون تاثیر گذاری بر روی دیگر مناطق کار کنید بدین طریق شما از ویرایش نمودن یا حذف اتفاقی یک شی در امان بمانید.

هر فایل در Flash دارای یک نوار Time Line و یک لایه مخصوص به خود است این نوار (Time Line) مربوط به زمان بندی فیلمها می باشد و در نهایت در کنار این پنجره ها Pannel ها را مشاهده می کنیم که ابزار کاری ما در طراحی صفحات وب است . در حقیقت Pannel ها پنجره های متحرکی هستند که با داشتن Tab های فراوان دارای پیچیدگی های خاصی اند.


فهرست مطالب :

فصل اول : آشنائی با برنامه Flash

فصل دوم : ابزارهای رنگ

فصل سوم : ترسیم و نقاشی

فصل چهارم : اصول وپایه ها

فصل پنجم : Shape Tweening

فصل ششم : Motion Tweening

فصل هفتم : Library & Symbol

فصل هشتم : Text در Flash

فصل نهم : Bitmap ها در Flash

فصل دهم : کلید ها

فصل یازدهم : Movie Clip

فصل دوازدهم : برنامه نویسی در Flash

فصل سیزدهم : صدا در Flash

فصل چهاردهم : ارتباط با دیگر برنامه ها



طراحی سایت سفارش محصول

چکیده در این پروژه که طراحی یک سایت سفارش محصول توسط کاربر که مربوط به شرکت ابزاربندی خراسان است شامل امکاناتی نظیرایجاد کاربر توسط Admin، ارسال مطلب و برقراری ارتباط با Admin و پیگیری پیشرفت کار توسط کاربر می باشد، سعی ما بر این بوده است که
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 3438 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 179
طراحی سایت سفارش محصول

فروشنده فایل

کد کاربری 4421

طراحی سایت سفارش محصول

چکیده

در این پروژه که طراحی یک سایت سفارش محصول توسط کاربر که مربوط به شرکت ابزاربندی خراسان است. شامل امکاناتی نظیرایجاد کاربر توسط Admin، ارسال مطلب و برقراری ارتباط با Admin و پیگیری پیشرفت کار توسط کاربر می باشد، سعی ما بر این بوده است که بر پایه برنامه نویسی وب پویا با استفاده از زبان اسکریپتی PHP و زبان های کلاینت ساید JavaScript و CSS، سیستمی طراحی کنیم که کاربر از راه دور بتواند محصولی را سفارش و پیشرفت آن را پیگیری نماید. با توجه به این هدف، امکاناتی را برای مدیریت سایت ایجاد نمودیم تا Admin بتواند کاربری را ایجاد و اطلاعات آن را ویرایش نماید.

در همین راستا از ابزارهایی نظیر :

PHP V5.0.0, PHP MyAdmin 4, MySQL, Adobe Photo Shop CSII, DreamWeaver MX 2004, ImageReady

در امر طراحی و پیاده سازی پروژه بهره جسته ایم.

این پروژه در 4 فصل میباشد:

فصل اول:معرفی پروژه

فصل دوم:شرح و آموزش نرم افزار های مورد استفاده

فصل سوم:طراحی و مدلینگ سیستم

فصل چهارم:پیاده سازی صفحات سایت

همچنین عکس های مربوط به سایت طراحی شده و برخی از کدهای آماده مربوط به سایت نیز در فایل موجود میباشد.


طراحی سایت شرکت زرگل آسیا

معرفی پروژه پروژه ای را که در پیش رو دارید مربوط است به سایت فروش محصولات شرکت تولیـد و پخش محصولات غذایی زرگل آسیا
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 2054 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 95
طراحی سایت شرکت زرگل آسیا

فروشنده فایل

کد کاربری 4421

طراحی سایت شرکت زرگل آسیا


معرفی پروژه

پروژه ای را که در پیش رو دارید مربوط است به سایت فروش محصولات شرکت تولیـد و پخش محصولات غذایی زرگل آسیا.

این سایت جنبه های مختلف فعالیت های شرکت را شامل می‌گردد که عبارتند از:

فروش محصولات تولیدی توسط کارخـانه، فروش محصولات دفتر فروش و بخش مدیریت که در فصول مربوط به پیاده سـازی پروژه و تجزیه و تحلیل پروژه تک تک مباحث از نقطه نظر طراحی و پیاده سازی مورد بررسی قرار گـــــرفته است.

در این پروژه از نرم افزارهای Macromedia Flash Professional 8،7 Photoshop، Microsoft Frontpage و 3D Xara استفاده شده است. برای ساختن صفحات پویـــــــا از زبان های اسکریپتی ASP، VBScript، JavaScript و نیز Action Script اسـتفاده شده است. همچنین بانک اطلاعاتی پروژه با استفاده از Microsoft Access ایجاد گردیـــده است. نیز در بخش تجزیه و تحلیل از نــــرم افزار Microsoft Project استفاده شده است.

اهداف پروژه

در عصر اطلاعات که صدم های ثانیه در انجام هر کاری تعیین کننده و تاثیر گذارند، اینترنت به دلیل داشتن مخاطبین زیاد در تمام نقاط دنیا شیوۀ مناسبی برای فروش کالا، ارائــه خدمت و در نتیجه کسب درصد بالایی از سهم بازار می‌باشد.

شرکت زرگل آسیا نیز با توجه به همین موضوع و برای داشتن فروش بیشتر و بــازار گسترده تر اقدام به فروش محصولات خود از طریق اینترنت نموده و برای این امــــــــر دست به ایجاد سایت اختصاصی شرکت زده است.


فهرست مطالب


معرفی پروژه 1

اهداف پروژه 1

Active Server Page چیـست؟. 2

استفاده از نرم افزار. 3

اجرای صفحات ASP.. 4

تنظیمات سرویـس دهنده وب... 5

نصب IIS در ویــندوز ۲۰۰۰. 5

نصـب IIS در ویندوز XP.. 7

ایجاد صـفحات ASP.. 8

آشـنایی با اسـکـریپت های ASP.. 9

انواع داده ای، متغیرها، ثوابت و آرایه ها 10

عملگـــــــــرها 11

عملگـــــــــرهای محاسـباتی (ریاضی) 11

عملگـــــــــرهای مقایسه. 12

عملگـــــــــرهای منطقی.. 12

عملگـــــــــرهای کار با کاراکتر و رشته. 13

ساختــــــارهای کنترلی.. 13

ساختــــــارهای کنترلی منطق شرطی.. 13

ساختــــــارهای کنترلی منطق حلقه ها 15

ساختــــــارهای کنترلی منطق انشعابی.. 16

تـــوابع و روالـــها 17

١) روالها 17

٢) توابع.. 17

اشــــیاء یا آبجکت ها 19

بررسی شئ Response. 21

بررسی شئ Session.. 22

بررسی شئ Application.. 24

بررسی فایل Global . asa. 25

آشنایی با فرم و فیلدهای آن. 25

ارتباط با کاربر. 26

خــواندن و نـــوشتن Cookie ها 27

Password گـــذاری صفحات... 28

بانک های اطلاعـــاتی.. 28

نحوه اتصال به پایـــگاه داده 28

کار کردن با بانک های اطلاعاتی با استفاده از ASP.. 29

بخش اول : مقدمه ای بر بانکهای اطلاعاتی مبتنی بر ارتباط و اکسس ۲۰۰۰. 31

بانک اطلاعاتی رابطه ای چیست ؟. 31

چه نوع کارهایی می‌توان با اکسس انجام داد ؟. 31

اجرای اکسس.... 32

باز کردن یک بانک اطلاعاتی موجود. 33

میز کار اکسس.... 35

پنجره اصلی بانک اطلاعاتی.. 35

نمایی از اجرای بانک اطلاعاتی.. 38

جدول: انبار داده 38

ارتباطها : متصل کردن جدولها به یکدیگر. 40

بستن یک بانک اطلاعاتی اکسس.... 40

بخش دوم : کار با بانکهای اطلاعاتی موجود و اشیای آنها 41

دیدن جدول ها 41

باز کردن یک جدول در اکسس.... 41

تغییر دادن داده های جدول. 41

پاک کردن محتوای فیلد. 42

لغو تغییرات... 42

لغو تغییرات انجام شده بر روی فیلد جاری.. 42

لغو تغییرات بعد از جا به جا شدن بین فیلدها 43

لغو تغییرات بعد از ذخیره کردن یک رکورد. 43

اضافه کردن رکورد به جدول. 43

توانید برای اینکار استفاده کنید. 44

پاک کردن رکوردها 44

انتخاب یک یا چند رکورد. 44

پاک کردن رکوردهای انتخاب شده 45

بخش سوم : ساختن بانکهای اطلاعاتی و اشیای درون آنها 46

ساختن جداول. 46

ساختن یک جدول جدید. 46

ساختن جدول از صفر. 46

انتخاب نوع داده مناسب... 50

بخش چهارم : جداول ایجاد شده در پروژه 53

مقدمه. 56

صفحه اصلی سایت (Index.html). 56

بخش مدیریت... 62

صفحه header.asp.. 66

صفحه footer.asp.. 66

صفحه db.asp.. 67

صفحات aboutus.html و contactus.html 67

صفحه products.html 69

فایل های swf مورد استفاده در سایت... 69

نمودار جریان مستندات سیستم. 71

نمودار سطح صفر. 71

نمودار منطقی (D.F.D) سطح اول. 72

ادامه نمودار منطقی (D.F.D) سطح اول. 73

نمودار منطقی (D.F.D) سطح دوم. 74

دیکشنری ساختار داده برای فایل Customer – Request 75

دیکشنری اجزاء داده برای فایل Customer – Request 76

دیکشنری ساختار داده برای فایل Shipment 77

دیکشنری اجزاء داده برای فایل Shipment 77

دیکشنری ساختار داده برای فایل Customer - Deliveries. 78

دیکشنری اجزاء داده برای فایل Customer - Deliveries. 79

دیکشنری ساختار داده برای فایل Invoice. 80

دیکشنری اجزاء داده برای فایل Invoice. 81

دیکشنری ساختار داده برای فایل Store. 82

دیکشنری ساختار داده برای فایل فروش.... 83

دیکشنری ساختار داده برای فایل فروش.... 83

شرح پردازش های سطح 1. 84

شرح پردازش های سطح 2. 86

نمودار نهاد – رابطه (ERD) 88

نمودار ساختاری (SC) 89

جدول دسترسی کاربران به فایل کالاها 90

جدول دسترسی کاربران به فایل سفارش مشتری.. 90

جدول دسترسی کاربران به فایل کالاهای مرجوعی.. 90

جدول دسترسی کاربران به فایل فروش.... 90


طراحی سایت آژانس مسافرتی

پیش گفتار امروزه، همه ما شاهد رشد روز افزون علوم مختلف در تمامی زمینه های زندگی خود هستیم و در این بین رشد و اهمیت علم کامپیوتر بر کسی پوشیده نیست با وجود رشد سریع تکنولوژی و صنعتی و ماشینی شدن زندگی امروزی، سعی می شود تا جاییکه امکان دارد در وقت صرفه جویی گردد اینترنتی شدن بسیاری از کارها نیز، خود گویای همین امر است
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 5695 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 95
طراحی سایت آژانس مسافرتی

فروشنده فایل

کد کاربری 4421

طراحی سایت آژانس مسافرتی

پیش گفتار

امروزه، همه ما شاهد رشد روز افزون علوم مختلف در تمامی زمینه های زندگی خود هستیم و در این بین رشد و اهمیت علم کامپیوتر بر کسی پوشیده نیست.

با وجود رشد سریع تکنولوژی و صنعتی و ماشینی شدن زندگی امروزی، سعی می شود تا جاییکه امکان دارد در وقت صرفه جویی گردد. اینترنتی شدن بسیاری از کارها نیز، خود گویای همین امر است.

بنابراین ما نیز سعی کردیم تا به نوعی در این امر سهیم باشیم و اقدام به طراحی سیستمی نمودیم که بتواند از طریق اینترنت بلیت را برای افراد رزرو کند.

هدف ما از طراحی چنین سیستمی این بود که اولا در وقت افراد صرفه جویی گردد و افراد بتوانند در هر زمان و در هر مکان ( خانه، اداره، تاکسی و ... ) که فرصت آن را یافتند اقدام به تهیه بلیت نموده و ثانیا اینکه توانسته باشیم با برداشتن گامی هر چند کوچک ایران عزیز را به سوی دنیای عظیم تکنولوژی امروزی سوق دهیم و ما نیز سهمی در این زمینه داشته باشیم.

فهرست مطالب

پیش گفتار

فصل اول : تکنیک های انجام پروژه

معرفی پروژه..................................................................................................................................................... 1

اهداف پروژه..................................................................................................................................................... 1

روش انجام پروژه.............................................................................................................................................. 2

تکنیک های طراحی صفحات وب.................................................................................................................... 3

فصل دوم : ASP

Active Server Page چیست ؟................................................................................................................ 6

شروع کار با Active Server Pages ........................................................................................................ 7

ساخت صفحات پویا......................................................................................................................................... 7

اجرای صفحات ASP ..................................................................................................................................... 8

تنظیمات سرویس دهنده اطلاعات اینترنت..................................................................................................... 9

نصب IIS در ویندوز 2000 ...................................................................................................................... 9

نصب IIS در ویندوز XP ......................................................................................................................... 11

به کار گیری FrontPage ............................................................................................................................ 12

ایجاد اولین صفحات ASP خودتان................................................................................................................ 13

آشنایی با اسکریپت های ASP ..................................................................................................................... 14

Data types یا انواع داده ای......................................................................................................................... 14

کار با متغیر ها................................................................................................................................................. 14

عملگرهای مقایسه .......................................................................................................................................... 15

عملگرهای منطقی............................................................................................................................................ 15

ساختار کنترلی منطق شرطی.......................................................................................................................... 15

ساختار کنترلی منطق حلقوی......................................................................................................................... 16

ساختار کنترلی منطق انشعابی........................................................................................................................ 17

استفاده از سابروتین ها..................................................................................................................................... 18

استفاده از توابع................................................................................................................................................. 18

کار کردن با آبجکت ها.................................................................................................................................... 19

توابع Write و Redirect ........................................................................................................................... 19

فــرم ها........................................................................................................................................................... 20

بانک اطلاعاتی................................................................................................................................................. 21

ارتباط با یک بانک اطلاعاتی........................................................................................................................... 21

کار کردن با بانک های اطلاعاتی با استفاده از ASP .................................................................................... 22

آبجکت Recordset ..................................................................................................................................... 24

متد Open .................................................................................................................................................... 24

استفاده از adovbs.inc ................................................................................................................................ 25

درج کردن رکورد ها......................................................................................................................................... 26

به روز رسانی رکورد ها.................................................................................................................................... 26

حذف رکورد ها................................................................................................................................................ 27

فصل سوم : Access 2003

بخش اول : مقدمه ای بر بانک های اطلاعاتی مبتنی بر ارتباط و اکسس 2003 .......................................... 28

بانک اطلاعاتی رابطه ای چیست ؟............................................................................................................... 28

چه نوع کار هایی می توان با اکسس انجام داد ؟......................................................................................... 28

اجرای اکسس............................................................................................................................................... 29

باز کردن یک بانک اطلاعاتی موجود........................................................................................................... 30

میز کار اکسس............................................................................................................................................. 31

پنجره اصلی بانک اطلاعاتی......................................................................................................................... 32

نمایی از اجرای بانک اطلاعاتی.................................................................................................................... 34

جدول : انبار داده......................................................................................................................................... 34

ارتباط ها : متصل کردن جدول ها به یکدیگر............................................................................................ 37

بستن یک بانک اطلاعاتی اکسس................................................................................................................ 38

بخش دوم : کار با بانک های اطلاعاتی موجود و اشیای آنها........................................................................... 38

دیدن جدول ها............................................................................................................................................ 38

باز کردن یک جدول در اکسس................................................................................................................... 38

ویرایش داده های جدول.............................................................................................................................. 38

تغییر دادن داده های جدول........................................................................................................................ 39

پاک کردن محتوای فیلد............................................................................................................................. 39

لغو تغییرات.................................................................................................................................................. 39

لغو تغییرات انجام شده بر روی فیلد جاری................................................................................................. 39

لغو تغییرات بعد از جابه جا شدن بین فیلد ها........................................................................................... 40

لغو تغییرات بعد از ذخیره کردن یک رکورد............................................................................................... 40

اضافه کردن رکورد به جدول....................................................................................................................... 40

پاک کردن رکورد ها.................................................................................................................................... 41

انتخاب یک یا چند رکورد........................................................................................................................... 41

پاک کردن رکورد های انتخاب شده............................................................................................................ 42

بخش سوم : ساختن بانک های اطلاعاتی و اشیای درون آنها......................................................................... 43

ساختن جداول............................................................................................................................................. 43

ساختن یک جدول جدید........................................................................................................................ 43

ساختن جدول از صفر.............................................................................................................................. 43

انتخاب نوع داده مناسب.............................................................................................................................. 46

بخش چهارم : جدول های ایجاد شده در این پروژه........................................................................................ 50

فصل چهارم : پیاده سازی

مقدمه............................................................................................................................................................... 53

صفحه اصلی و اجرایی سایت ( frame.htm ) ............................................................................................. 53

بنر سایت ( baner.html ) .......................................................................................................................... 54

صفحه اصلی ( HomePage ) سایت ( main.html ) .............................................................................. 55

صفحات رزرو بلیط........................................................................................................................................... 56

صفحات کنسل کردن بلیط............................................................................................................................. 62

صفحات مدیریت سایت................................................................................................................................... 66

صفحات متعلق به لینک های داخل بنر.......................................................................................................... 70

فصل پنجم : تجزیه و تحلیل

روندنمای رزرو بلیط......................................................................................................................................... 73

روندنمای لغو بلیط.......................................................................................................................................... 74

روندنمای مدیر سایت...................................................................................................................................... 75

نمودار جریان مستندات................................................................................................................................... 76

نمودار سطح صفر ( C.D. ) .......................................................................................................................... 76

نمودار سطح اول ( D.F.D. منطقی ) برای رزرو و کنسل............................................................................. 77

نمودار سطح اول ( D.F.D. منطقی ) برای مدیر سایت................................................................................ 78

نمودار سطح دوم ( D.F.D. منطقی ) .......................................................................................................... 79

پایگاه داده ( Data Base ).......................................................................................................................... 80

Data Dictionary ( D.D.) .................................................................................................................... 82

دیکشنری ساختار داده................................................................................................................................. 82

دیکشنری اجزاء داده.................................................................................................................................... 84

نمودار نهاد _ رابطه ( E.R.D. ) .................................................................................................................. 87

کنترل ها.......................................................................................................................................................... 88

دیکشنری پردازش داده ( P.D.E. ) ............................................................................................................. 89

Structure Chart ...................................................................................................................................... 90

منابع مورد استفاده


پاورپوینت طرح پروار 100 راس گوسفند بلوچی

پاورپوینت طرح پروار 100 راس گوسفند بلوچی در 36 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
دسته بندی کشاورزی و زراعت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 199 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 36
پاورپوینت طرح پروار 100 راس گوسفند بلوچی

فروشنده فایل

کد کاربری 7466

پاورپوینت طرح پروار 100 راس گوسفند بلوچی در 36 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

مقدمه


رشد بی رویه جمعیت در اکثر کشورهای جهان مشکلات عدیده ای را بوجود آورده که به ناچار دولتمردان را به فکر چاره جویی واداشته است. ولی از آنجا که هیچ تصمیم و اقدامی در این زمینه، نتیجه آنی و فوری را در برنخواهد داشت بایستی بالاجبار جهت تغذیه جمعیت رو به تزاید جهان و کشورمان به فکر چاره جویی جدی بود. این جمعیت متاسفانه از پراکنش نامتعادلی برخوردار بوده و فقط 3/1 آن در کشورهای پیشرفته مستقر می باشند و از طرفی کشورهای پیشرفته تولید80% پروتئین دامی جهان را دارا می باشند، از این نسبتها در می یابیم که بایستی فکر جدی در این خصوص برداشته شود تا این نسبت معکوس غذا و جمعیت به یک تعادل نسبی برسد. در آینده ما دیگر جنگهای نظامی را شاهد نخواهیم بود. بلکه جنگ آینده در خصوص غذا و تامین مایحتاج مورد نیاز هر جامعه خواهد بود و در این میان کشورهایی می توانند روی پای خود بایستند که از تولیدات بالای محصولات کشاورزی و دامی برخوردار باشند و بتوانند علاوه بر تولید غذای مورد نیاز کشور خود، زمینه صادرات این مواد و فرآورده ها را فراهم آورند.

یکی از راهکارهای عملی جهت رفع این نقیصه توجه جدی به امر دامپروری و از جمله تامین گوشت در جامعه می باشد. که از اهمیت ویژه ای برخوردار است. زمانی که در کشور بحران کمبود گوشت مطرح می گردد این موضوع نمایان تر و روشن تر جلوه گر خواهد شد. بطور کلی در گذشته و حال پروتئین حیوانی نقش عمده ای در تامین نیازهای غذایی داشته و مدارک نشان می دهد در جوامعی که از مقدار متنابهی مواد پروتئینی حیوانی استفاده نموده اند از هوش و استعداد بالاتری برخوردار بوده اند.

امروزه در کشور ما، علیرغم واردات مواد غذایی، مصرف سرانه پروتئین دامی دارای متوسط 19 گرم در روز می باشد و این در حالی است که متوسط مصرف سرانه این ماده غذایی 24 گرم در روز و در کشورهای پیشرفته و توسعه یافته میانگین سرانه 3/57 گرم در روز می باشد F.A.O نقل شده است).


براساس استانداردهای جهانی مصرف سرانه گوشت قرمز سرانه 5/35کیلوگرم بایستی باشد که در کشورما این رقم حدود 20 کیلوگرم در سال است و اختلاف زیادی را نسبت به مصرف سرانه جهانی نشان می دهد. پس با توجه به این اختلاف جا دارد در این خصوص سرمایه گذاری انجام پذیرد. تا انشاء ا... در آینده نه چندان دور شاهد قطع وابستگی و حتی صادرات در این زمینه باشیم.

با توجه به این که ذائقه ی مردم ایران با گوشت گوسفند گرایشی بیشتر داشته، به نظر می رسد پروار بندی بره با نیاز جامعه هماهنگی بیشتری دارد.

در میان گوسفندان بومی ایران نژاد بلوچ سازگاری بیشتری با شرایط اقلیمی خراسان دارد.