دانلود بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری شهر مشهد

چکیده علی¬رغم توانمندی¬های ایران در زمینه گردشگری، متأسفانه تاکنون نتوانسته به جایگاه شایسته¬ای در این صنعت دست یابد از جمله عواملی که می¬تواند صنعت گردشگری کشور را توسعه و بهبود بخشد، بکارگیری ابزارها و پارامترهای مؤثر بازاریابی است هدف این پژوهش بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری شهر مشهد بوده است و در این راستا شش عامل، تخصص کارکنان آژ
دسته بندی بازاریابی و امور مالی
بازدید ها 1
فرمت فایل docx
حجم فایل 1809 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 115
بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری شهر مشهد

فروشنده فایل

کد کاربری 4723
کاربر

چکیده:

علی­رغم توانمندی­های ایران در زمینه گردشگری، متأسفانه تاکنون نتوانسته به جایگاه شایسته­ای در این صنعت دست یابد. از جمله عواملی که می­تواند صنعت گردشگری کشور را توسعه و بهبود بخشد، بکارگیری ابزارها و پارامترهای مؤثر بازاریابی است. هدف این پژوهش بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری شهر مشهد بوده است و در این راستا شش عامل، تخصص کارکنان آژانس­های مسافرتی، فعالیت­های تبلیغاتی مناسب، ایجاد سایت­های اینترنتی، اضافه کردن جاذبه­های جدید و ابتکاری، بهبود کیفیت تسهیلات اقامتی و ایجاد دفاتر بازاریابی و اطلاع­رسانی در خارج از کشور به عنوان ابعاد موضوع مطرح شد. پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نوع توصیفی-پیمایشی بوده و از ابزار اندازه­گیری پرسش­نامه در مقیاس لیکرت برای سنجش رابطه داده‌ها استفاده شده است. جامعه آماری مورد بررسی را کارشناسان و خبرگان فعال درآژانس­های گردشگری شهر مشهد تشکیل داده‌اند. با استفاده از نرم­افزار SPSS 20 و آزمون فرض آماری میانگین یک جامعه (آزمون T)، تأثیر هر یک از شش عامل مطرح شده در توسعه صنعت گردشگری شهر مشهد مورد سنجش قرار گرفت. نتایج این پژوهش نشان داد که بجز عامل فعالیت­های تبلیغاتی تمام عوامل تأثیر مثبت و معنی­داری بر توسعه صنعت گردشگری شهر مشهد دارند.


دانلود شناخت و طبقه بندی مشتریان بیمه عمر

چکیده هدف این پژوهش،که با همکاری پژوهشکده بیمه انجام شده است1 شناسایی و دسته بندی مشتریان بیمه عمر شعب بیمه کارآفرین استان سیستان و بلوچستان (در چهار گروه مشتریان وفادار، امیدوار، در معرض خطر و خطرناک) با استفاده از فن داده کاوی استجامعه آماری تحقیق شامل 202نفر از مشتریان بیمه عمر شعب بیمه کارآفرین استان سیستان و بلوچستان می باشد داده های مورد بر
دسته بندی بیمه
بازدید ها 1
فرمت فایل docx
حجم فایل 5689 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 97
شناخت و طبقه بندی مشتریان بیمه عمر

فروشنده فایل

کد کاربری 4723
کاربر

چکیده:

هدف این پژوهش،که با همکاری پژوهشکده بیمه انجام شده است1 شناسایی و دسته بندی مشتریان بیمه عمر شعب بیمه کارآفرین استان سیستان و بلوچستان (در چهار گروه مشتریان وفادار، امیدوار، در معرض خطر و خطرناک) با استفاده از فن داده کاوی است.جامعه آماری تحقیق شامل 202نفر از مشتریان بیمه عمر شعب بیمه کارآفرین استان سیستان و بلوچستان می باشد. داده های مورد بررسی، اطلاعات 202 مشتری مذکور می باشد. این داده ها شامل دو بخش اصلی زیر هستند:

1. اطلاعات فردی 2. اطلاعات بیمه ای­ و در نهایت به منظور کشف روابط داده ها فرآیند داده کاوی انجام شده است. همچنین تعیین رده های دسته هدف بر اساس موارد زیر انجام شده است:مشتریان وفادار،مشتریان امیدوار،مشتریان خطرناک و در معرض خطر

نتایج پژوهش نشان داد که مشتریان خطرناک و در معرض خطر 5/72 درصد، مشتریان امیدوار 5/19 درصد و مشتریان وفادار 8 درصد کل مشتریان را شامل می شوند. در نهایت با توجه به نتایج و الگو های بدست آمده پیشنهاداتی به شرح ذیل ارائه شده است:استراتژی هایی که شرکت در برخورد با هر یک از دسته ها بکار می برد، مبتنی بر ارزش طول عمر مشتری باشد و با تحلیل رفتار مشتریان امیدوار، خدمات و سرویس های مناسبی به آنها ارائه شود تا تبدیل به مشتریان وفادار شوند در ضمن اهمیت نقش آموزش به افراد در مورد بیمه عمر در نظر گرفته شود از این نکته نباید غافل شد که حق بیمه عمر را مناسب با سطوح مختلف درآمدی تعریف کرد تا بتوان این بیمه را بیش از پیش گسترش داد. و با تحلیل رفتار مشتریان خطرناک و در معرض خطر، به گونه ای تصمیمات لازم اتخاذ شود تا در حد ممکن در مسیر تبدیل شدن به مشتریان امیدوار و وفادار حرکت کنند و یا لااقل از صدمه دیدن شرکت توسط تبلیغات منفی آنها جلوگیری شود.


دانلود نام تجاری و رضایت مشتری بر افزایش وفاداری با توجه به اثر واسط متغیر اعتماد مشتری

چکیده این پژوهش جهت بررسی تاثیر ارزش درک شده نام تجاری و رضایت مشتری بر افزایش وفاداری با توجه به اثر واسط متغیر اعتماد مشتری ، شکل گرفته است بدون شک ، آگاهی از تاثیر ارزش درک شده و رضایت مشتری بر وفاداری کاربران به برند محصولات و خدمات می تواند نقش با اهمیتی در طراحی مناسب و دقیق برندهای محصولات و اتخاذ استراتژهای مناسب در این راستا برای مشتری
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 1
فرمت فایل docx
حجم فایل 2264 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 81
نام تجاری و رضایت مشتری بر افزایش وفاداری با توجه به اثر واسط متغیر اعتماد مشتری

فروشنده فایل

کد کاربری 4723
کاربر

چکیده

این پژوهش جهت بررسی تاثیر ارزش درک شده نام تجاری و رضایت مشتری بر افزایش وفاداری با توجه به اثر واسط متغیر اعتماد مشتری ، شکل گرفته است. بدون شک ، آگاهی از تاثیر ارزش درک شده و رضایت مشتری بر وفاداری کاربران به برند محصولات و خدمات می تواند نقش با اهمیتی در طراحی مناسب و دقیق برندهای محصولات و اتخاذ استراتژهای مناسب در این راستا برای مشتریان و در نتیجه تاثیر بازدهی بالاتر استراتژهای بازاریابی و فروش داشته باشد.برای دستیابی به این هدف ، در فصل دوم ، مروری بر تحقیقات انجام گرفته در طول سالهای 1996 تا 2011 در قالب ادبیات موضوع ارائه گردیده است.سپس فرضیات مورد نظر از پرسشنامه شامل 13 سوال اختصاصی که از چهار قسمت گویه های مورد نظر برای ارزش درک شده ، رضایت مشتریان ، اعتماد و وفاداری تشکیل شده است، استفاده گردیده است.جهت بررسی روایی پرسشنامه مورد استفاده از روایی محتوایی و صوری و روایی عاملی تاییدی استفاده گردیده است ، همچنین پایایی یا قابلیت اعتماد پرسشنامه با توزیع 10 درصد تعداد کل پرسشنامه ها و محاسبه ضریب آلفای کرونباخ محاسبه گردید . برای جمع آوری دادها از روش نمونه گیری تصادفی ساده و برای تحلیل داده ها از نرم افزار های اسمارت ، پی.ال.اس و پی اس.اس استفاده شد.نتایج تحلیل های انجام شده در فصل چهارم ارائه گردیده است. در نتیجه بررسی ها و تحلیل های انجام شده در فصل چهاررم این نتایج حاصل گردید که ارزش درک شده به صورت مستقیم بر وفاداری تاثیری ندارد ولی از طریق واسط اعتماد موثر می باشد و همچنین رضایت هم به طور مستقیم و هم از طریق واسط اعتماد بر ارزش درک شده مصرف کنندگان موثر موثر است.


دانلود انسان- طبیعت- معماری (باغ های ژاپنی)

بررسی و تحلیل باغ های ژاپنی
دسته بندی معماری
بازدید ها 1
فرمت فایل pptx
حجم فایل 16958 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 48
انسان- طبیعت- معماری (باغ های ژاپنی)

فروشنده فایل

کد کاربری 4366
کاربر

شامل: بررسی هنر باغسازی، تاریخ ژاپن، باغ های خاور دور، بررسی سه عنصر ملاک عمل در باغ های ژاپنی (سنگ، درخت، آب)، بررسی انواع باغ های ژاپنی (باغ های تخت، باغ بهشت، باغ چای، باغ های شنی، باغ شنی در معبد ریوآن-جی)، ویژگی های باغ های ژاپنی (کنترل دید ناظر، استفاده از اعداد، پرهیز از بیهودگی، تضاد)، عناصر باغ های ژاپنی (مناظر طبیعی، آبشارها، نهرها، آبگیر، جزیره ها، پل ها، سنگ ها، بررسی انواع سنگ ها، فانوس ها، حوضچه ها، گلها و بوته ها، درختان، راه ها، ورودی باغ ها، دیوار باغ ها) و ...


دانلود تنظیم شرایط محیطی (بازار)

بررسی بازار در اقلیم های گوناگون همراه با مقطع و پلان
دسته بندی معماری
بازدید ها 0
فرمت فایل pptx
حجم فایل 5725 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 30
تنظیم شرایط محیطی (بازار)

فروشنده فایل

کد کاربری 4366
کاربر

شامل: تعریف بازار

بازار در اقلیم گرم و مرطوب (بازار در کرانه شمالی خلیج فارس و دریای عمان) همراه با ویژگی ها و نمونه هایی از بازارهای گرم و مرطوب (بازار صفین-عرب ها، بازار بوشهر، بازار میناب، بازار مرجان، بازار پردیس، مقطع بازار بندرلنگه)

بازار در اقلیم معتدل و مرطوب (کرانه جنوبی دریای خزر) همراه با ویژگی ها و نمونه هایی از بازارهای معتدل و مرطوب (بازار رشت)

بازار در اقلیم سرد و کوهستانی همراه با ویژگی ها و نمونه هایی از بازارهای سرد و کوهستانی (بازار ماسوله، بازار تبریز، بازار خوی)

بازار در اقلیم گرم و خشک همراه با ویژگی ها و نمونه هایی از بازارهای گرم و خشک (بازار تهران، بازار قزوین، بازار شیراز) و ...


دانلود درسنامه مفهومی و ترکیبی گروه های خونی

درسنامه مفهومی و ترکیبی گروه های خونی
دسته بندی زیست شناسی
بازدید ها 4
فرمت فایل pdf
حجم فایل 4231 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 9
درسنامه مفهومی و ترکیبی گروه های خونی

فروشنده فایل

کد کاربری 4678
کاربر

در این فایل، درسنامه مفهومی و ترکیبی گروه خونی آماده شده که مناسب کنکوری های 96 می باشد.


دانلود بررسی حمام ها از نظر محل قرارگیری اقلیم فضاهای داخلی

بررسی حمام ها از نظر محل قرارگیری، اقلیم، فضاهای داخلی همراه با پلان حمام های معروف
دسته بندی معماری
بازدید ها 4
فرمت فایل pptx
حجم فایل 11185 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 24
بررسی حمام ها از نظر محل قرارگیری اقلیم فضاهای داخلی

فروشنده فایل

کد کاربری 4366
کاربر

شامل: محل قرارگیری حمام در شهر و محلات، فضاهای داخلی حمام (هشتی و ورودی، صحن حمام و گرم خانه، خزینه حمام)، بررسی تک تک فضاهای حمام، مقاطع حمام د اقلیم های گوناگون، آتشدان، مزایای قرارگیری در داخل زمین، نحوه تامین آب مورد نیاز حمام، روشنایی، تهویه، مصالح، گربه رو، آداب و رسوم و ...


دانلود تصویر سازی صوتی تاریخ ادبیات

تصویر سازی صوتی تاریخ ادبیات
دسته بندی تاریخ و ادبیات
بازدید ها 4
فرمت فایل rar
حجم فایل 738 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1
تصویر سازی صوتی تاریخ ادبیات

فروشنده فایل

کد کاربری 4678
کاربر

در این فایل صوتی ، چگونگی تصویر سازی صوتی برای یادگیری تاریخ ادبیات آموزش داده می شود.


دانلود سوق و قیصریه مجموعه سعدالسلطنه

تحلیل مجموعه سعدالسلطنه همراه با پلان و مقاطع
دسته بندی معماری
بازدید ها 4
فرمت فایل ppt
حجم فایل 6506 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 9
سوق و قیصریه مجموعه سعدالسلطنه

فروشنده فایل

کد کاربری 4366
کاربر

شامل: موقعیت حوزه فضای چهارسوق در مجموعه سعدالسلطنه، تحلیل تصویری قسمت های مختلف چهارسوق، گونه شناسی فضا در محدوده حوزه نفوذ چارسو، کمیت سطوح فضاها در چهارسوق، شناخت مصالح مصرفی در فضاها، بررسی دیوارهای الحاقی و دیواره های حذف شده طی دوره های مختلف، موقعیت قرارگیری چاه ها در محدوده چهارسوق و سونداژ جهت شناسایی عمق پی، بررسی کاربندی های مختلف در بنا همراه با پلان کاربندی، عکس هایی از مرمت و بازسازی ها و ...


دانلود روستای ابیانه

شناخت و بررسی روستای ابیانه از لحاظ معماری و شناخت بناهای معروف ابیانه
دسته بندی معماری
بازدید ها 4
فرمت فایل ppt
حجم فایل 4249 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 29
روستای ابیانه

فروشنده فایل

کد کاربری 4366
کاربر

شامل: پیشینه ابیانه، فضا در معماری ابیانه، الگوی معماری تاثیر بر شکل پلان، بررسی معماری کنسول در ابیانه، معیارهای معماری و شهرسازی روستا از دیدگاه اقلیمی همراه با پلان و مقاطع، بررسی تابستان نشین و زمستان نشین

بررسی مسجد جامع ابیانه، مسجد پرزله، آتشکده هریک، مسجد حاجتگاه، مسجد یسمان، زیرتگاه هینزا، زیارتگاه بی بی زبیده خاتون، موزه مردم شناسی و ...

عکس هایی از معبد آناهیتا، خانه محلی ابیانه، گذر اصلی روستای ابیانه، قلعه ابیانه، صنایع دستی، لباس محلی، گذرها و ...