دسته بندی | بازاریابی و امور مالی |
بازدید ها | 1 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 1809 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 115 |
چکیده:
علیرغم توانمندیهای ایران در زمینه گردشگری، متأسفانه تاکنون نتوانسته به جایگاه شایستهای در این صنعت دست یابد. از جمله عواملی که میتواند صنعت گردشگری کشور را توسعه و بهبود بخشد، بکارگیری ابزارها و پارامترهای مؤثر بازاریابی است. هدف این پژوهش بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری شهر مشهد بوده است و در این راستا شش عامل، تخصص کارکنان آژانسهای مسافرتی، فعالیتهای تبلیغاتی مناسب، ایجاد سایتهای اینترنتی، اضافه کردن جاذبههای جدید و ابتکاری، بهبود کیفیت تسهیلات اقامتی و ایجاد دفاتر بازاریابی و اطلاعرسانی در خارج از کشور به عنوان ابعاد موضوع مطرح شد. پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نوع توصیفی-پیمایشی بوده و از ابزار اندازهگیری پرسشنامه در مقیاس لیکرت برای سنجش رابطه دادهها استفاده شده است. جامعه آماری مورد بررسی را کارشناسان و خبرگان فعال درآژانسهای گردشگری شهر مشهد تشکیل دادهاند. با استفاده از نرمافزار SPSS 20 و آزمون فرض آماری میانگین یک جامعه (آزمون T)، تأثیر هر یک از شش عامل مطرح شده در توسعه صنعت گردشگری شهر مشهد مورد سنجش قرار گرفت. نتایج این پژوهش نشان داد که بجز عامل فعالیتهای تبلیغاتی تمام عوامل تأثیر مثبت و معنیداری بر توسعه صنعت گردشگری شهر مشهد دارند.
دسته بندی | بیمه |
بازدید ها | 1 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 5689 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 97 |
چکیده:
هدف این پژوهش،که با همکاری پژوهشکده بیمه انجام شده است1 شناسایی و دسته بندی مشتریان بیمه عمر شعب بیمه کارآفرین استان سیستان و بلوچستان (در چهار گروه مشتریان وفادار، امیدوار، در معرض خطر و خطرناک) با استفاده از فن داده کاوی است.جامعه آماری تحقیق شامل 202نفر از مشتریان بیمه عمر شعب بیمه کارآفرین استان سیستان و بلوچستان می باشد. داده های مورد بررسی، اطلاعات 202 مشتری مذکور می باشد. این داده ها شامل دو بخش اصلی زیر هستند:
1. اطلاعات فردی 2. اطلاعات بیمه ای و در نهایت به منظور کشف روابط داده ها فرآیند داده کاوی انجام شده است. همچنین تعیین رده های دسته هدف بر اساس موارد زیر انجام شده است:مشتریان وفادار،مشتریان امیدوار،مشتریان خطرناک و در معرض خطر
نتایج پژوهش نشان داد که مشتریان خطرناک و در معرض خطر 5/72 درصد، مشتریان امیدوار 5/19 درصد و مشتریان وفادار 8 درصد کل مشتریان را شامل می شوند. در نهایت با توجه به نتایج و الگو های بدست آمده پیشنهاداتی به شرح ذیل ارائه شده است:استراتژی هایی که شرکت در برخورد با هر یک از دسته ها بکار می برد، مبتنی بر ارزش طول عمر مشتری باشد و با تحلیل رفتار مشتریان امیدوار، خدمات و سرویس های مناسبی به آنها ارائه شود تا تبدیل به مشتریان وفادار شوند در ضمن اهمیت نقش آموزش به افراد در مورد بیمه عمر در نظر گرفته شود از این نکته نباید غافل شد که حق بیمه عمر را مناسب با سطوح مختلف درآمدی تعریف کرد تا بتوان این بیمه را بیش از پیش گسترش داد. و با تحلیل رفتار مشتریان خطرناک و در معرض خطر، به گونه ای تصمیمات لازم اتخاذ شود تا در حد ممکن در مسیر تبدیل شدن به مشتریان امیدوار و وفادار حرکت کنند و یا لااقل از صدمه دیدن شرکت توسط تبلیغات منفی آنها جلوگیری شود.
دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 1 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 2264 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 81 |
چکیده
این پژوهش جهت بررسی تاثیر ارزش درک شده نام تجاری و رضایت مشتری بر افزایش وفاداری با توجه به اثر واسط متغیر اعتماد مشتری ، شکل گرفته است. بدون شک ، آگاهی از تاثیر ارزش درک شده و رضایت مشتری بر وفاداری کاربران به برند محصولات و خدمات می تواند نقش با اهمیتی در طراحی مناسب و دقیق برندهای محصولات و اتخاذ استراتژهای مناسب در این راستا برای مشتریان و در نتیجه تاثیر بازدهی بالاتر استراتژهای بازاریابی و فروش داشته باشد.برای دستیابی به این هدف ، در فصل دوم ، مروری بر تحقیقات انجام گرفته در طول سالهای 1996 تا 2011 در قالب ادبیات موضوع ارائه گردیده است.سپس فرضیات مورد نظر از پرسشنامه شامل 13 سوال اختصاصی که از چهار قسمت گویه های مورد نظر برای ارزش درک شده ، رضایت مشتریان ، اعتماد و وفاداری تشکیل شده است، استفاده گردیده است.جهت بررسی روایی پرسشنامه مورد استفاده از روایی محتوایی و صوری و روایی عاملی تاییدی استفاده گردیده است ، همچنین پایایی یا قابلیت اعتماد پرسشنامه با توزیع 10 درصد تعداد کل پرسشنامه ها و محاسبه ضریب آلفای کرونباخ محاسبه گردید . برای جمع آوری دادها از روش نمونه گیری تصادفی ساده و برای تحلیل داده ها از نرم افزار های اسمارت ، پی.ال.اس و پی اس.اس استفاده شد.نتایج تحلیل های انجام شده در فصل چهارم ارائه گردیده است. در نتیجه بررسی ها و تحلیل های انجام شده در فصل چهاررم این نتایج حاصل گردید که ارزش درک شده به صورت مستقیم بر وفاداری تاثیری ندارد ولی از طریق واسط اعتماد موثر می باشد و همچنین رضایت هم به طور مستقیم و هم از طریق واسط اعتماد بر ارزش درک شده مصرف کنندگان موثر موثر است.
دسته بندی | معماری |
بازدید ها | 1 |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 16958 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 48 |
شامل: بررسی هنر باغسازی، تاریخ ژاپن، باغ های خاور دور، بررسی سه عنصر ملاک عمل در باغ های ژاپنی (سنگ، درخت، آب)، بررسی انواع باغ های ژاپنی (باغ های تخت، باغ بهشت، باغ چای، باغ های شنی، باغ شنی در معبد ریوآن-جی)، ویژگی های باغ های ژاپنی (کنترل دید ناظر، استفاده از اعداد، پرهیز از بیهودگی، تضاد)، عناصر باغ های ژاپنی (مناظر طبیعی، آبشارها، نهرها، آبگیر، جزیره ها، پل ها، سنگ ها، بررسی انواع سنگ ها، فانوس ها، حوضچه ها، گلها و بوته ها، درختان، راه ها، ورودی باغ ها، دیوار باغ ها) و ...
دسته بندی | معماری |
بازدید ها | 0 |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 5725 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 30 |
شامل: تعریف بازار
بازار در اقلیم گرم و مرطوب (بازار در کرانه شمالی خلیج فارس و دریای عمان) همراه با ویژگی ها و نمونه هایی از بازارهای گرم و مرطوب (بازار صفین-عرب ها، بازار بوشهر، بازار میناب، بازار مرجان، بازار پردیس، مقطع بازار بندرلنگه)
بازار در اقلیم معتدل و مرطوب (کرانه جنوبی دریای خزر) همراه با ویژگی ها و نمونه هایی از بازارهای معتدل و مرطوب (بازار رشت)
بازار در اقلیم سرد و کوهستانی همراه با ویژگی ها و نمونه هایی از بازارهای سرد و کوهستانی (بازار ماسوله، بازار تبریز، بازار خوی)
بازار در اقلیم گرم و خشک همراه با ویژگی ها و نمونه هایی از بازارهای گرم و خشک (بازار تهران، بازار قزوین، بازار شیراز) و ...
دسته بندی | زیست شناسی |
بازدید ها | 4 |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 4231 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 9 |
در این فایل، درسنامه مفهومی و ترکیبی گروه خونی آماده شده که مناسب کنکوری های 96 می باشد.
دسته بندی | معماری |
بازدید ها | 4 |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 11185 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 24 |
شامل: محل قرارگیری حمام در شهر و محلات، فضاهای داخلی حمام (هشتی و ورودی، صحن حمام و گرم خانه، خزینه حمام)، بررسی تک تک فضاهای حمام، مقاطع حمام د اقلیم های گوناگون، آتشدان، مزایای قرارگیری در داخل زمین، نحوه تامین آب مورد نیاز حمام، روشنایی، تهویه، مصالح، گربه رو، آداب و رسوم و ...
دسته بندی | تاریخ و ادبیات |
بازدید ها | 4 |
فرمت فایل | rar |
حجم فایل | 738 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 1 |
در این فایل صوتی ، چگونگی تصویر سازی صوتی برای یادگیری تاریخ ادبیات آموزش داده می شود.
دسته بندی | معماری |
بازدید ها | 4 |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 6506 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 9 |
شامل: موقعیت حوزه فضای چهارسوق در مجموعه سعدالسلطنه، تحلیل تصویری قسمت های مختلف چهارسوق، گونه شناسی فضا در محدوده حوزه نفوذ چارسو، کمیت سطوح فضاها در چهارسوق، شناخت مصالح مصرفی در فضاها، بررسی دیوارهای الحاقی و دیواره های حذف شده طی دوره های مختلف، موقعیت قرارگیری چاه ها در محدوده چهارسوق و سونداژ جهت شناسایی عمق پی، بررسی کاربندی های مختلف در بنا همراه با پلان کاربندی، عکس هایی از مرمت و بازسازی ها و ...
دسته بندی | معماری |
بازدید ها | 4 |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 4249 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 29 |
شامل: پیشینه ابیانه، فضا در معماری ابیانه، الگوی معماری تاثیر بر شکل پلان، بررسی معماری کنسول در ابیانه، معیارهای معماری و شهرسازی روستا از دیدگاه اقلیمی همراه با پلان و مقاطع، بررسی تابستان نشین و زمستان نشین
بررسی مسجد جامع ابیانه، مسجد پرزله، آتشکده هریک، مسجد حاجتگاه، مسجد یسمان، زیرتگاه هینزا، زیارتگاه بی بی زبیده خاتون، موزه مردم شناسی و ...
عکس هایی از معبد آناهیتا، خانه محلی ابیانه، گذر اصلی روستای ابیانه، قلعه ابیانه، صنایع دستی، لباس محلی، گذرها و ...