دانلود پوستر نفوذ و استحاله

ریشه های دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی کشور پهناور جمهوری اسلامی ایران در منطقه ای واقع شده است که از لحاظ جغرافیائی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی دارای اهمیت فوق العاده ای می باشد لذا با شناخت واقع بینانه از ویژگی های این منطقه و شکل گیری انقلاب اسلامی که منجر به تهدید جدی منافع قدرت های استکباری گردید، دلایل و ریشه های دشمنی آنان را به خوبی
دسته بندی فایل های گرافیکی
بازدید ها 7
فرمت فایل rar
حجم فایل 1061 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1
پوستر نفوذ و استحاله

فروشنده فایل

کد کاربری 4695
کاربر

با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران و خارج شدن این کشور پهناور و راهبردی از حوزه قدرت آمریکا، نه تنها آمریکا، بلکه تمامی قدرت های استکباری و شیطانی با توجه به آرمان های الهی این انقلاب، به وحشت افتاده و احساس نگرانی کردند. آنان به خوبی می دانستند تأثیر انقلاب اسلامی به ملل مسلمان و مستضعف سبب حرکت ملت های در بند استبداد و استعمار شده، تمامی منافع نامشروع آنها در سرزمین های تحت سلطه از دست خواهد رفت. بر اساس همین برآورد راهبردی، قدرت های سلطه گر در جهان، سیاست مقابله با انقلاب اسلامی و براندازی جمهوری اسلامی را در پیش گرفتند. در کنار طراحی و اجرای توطئه های متعدد امنیتی و نظامی و ... استفاده از جریان نفوذ با هدف استحاله نظام اسلامی و منحرف ساختن انقلاب از مسیر اصلی، یکی از راهبردهای عمده دشمنان طی 34 سال گذشته بوده است. انقلاب اسلامی، همانطور که در برابر توطئه های متکی بر قدرت نظامی، دست به مقاومت و مقابله زد، در برابر جریان نفوذ نیز طی 34 سال گذشته مقاومت و مقابله کرده و این رویارویی با جریان نفوذ و استحاله گر همچنان ادامه دارد. در این نوشتار، به اختصار این موضوع بررسی می شود.

نفوذ و استحاله چیست؟

نفوذ و استحاله، شیوه و روشی برای براندازی نظام های مستحکم با پشتوانه های اعتقادی و مردمی است. دشمنان در تجزیه و تحلیل علل ناکامی های خود در رویارویی با جمهوری اسلامی، دریافتند که سه مانع اصلی بر سر راه تحقق اهداف آنها در ایران وجود دارد که عبارتند از:

1- حاکمیت فرهنگ و ارزش های دینی و اسلامی

2- نظام سیاسی مبتنی بر دین با محوریت ولایت فقیه

3- پشتوانه های مردمی انقلاب اسلامی و حکومت دینی

دشمنان انقلاب و در رأس آنها آمریکایی ها و صهیونیست ها، به این جمع بندی رسیده اند که تنها راه برداشتن این موانع از سر راه، اتخاذ راهبرد نفوذ و استحاله است.

اهداف جریان های نفوذی

دشمنان با استفاده از جریانات نفوذی به دنبال استحاله انقلاب بوده و مشخصاً اهداف زیر را دنبال می کنند:

1- مقابله با ارزش های اسلامی و انقلابی و از بین بردن نقاط قوت فرهنگی انقلاب اسلامی

2- ایجاد تغییر در باورها، اعتقادات و ارزش های جامعه برای جداسازی تدریجی مردم از نظام اسلامی

3- تضعیف روحیه حماسی، جهادی و شهادت طلبی در مردم و ایجاد بسترهای مناسب برای فاصله گرفتن از اصول و آرمان های انقلابی- اسلامی

4- بی اعتمادسازی در جامعه نسبت به ولایت فقیه به عنوان ستون اصلی نظام

در طول 33 سال گذشته، یکی از خطرات جدی که انقلاب اسلامی را تهدید کرده، خطر نفوذی هایی بوده که قصد داشتند انقلاب را از درون متلاشی کنند و به بیراهه بکشانند. مرور بر این جریان ها، می تواند برای مقابله با جریان های نفوذی مشابه درآینده حاوی درس ها و عبرت های فراوان باشد.

نمونه هایی از جریان های نفوذی و استحاله گر

در طول 33 سال گذشته، جریان های نفوذی متعددی فعال شده و در مواردی توانسته اند، آسیب های فراوانی از طریق نفوذ و استحاله به جامعه اسلامی، انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی وارد سازند. به اختصار به نمونه هایی از این جریان ها به ترتیب تاریخی اشاره می شود.


دانلود اینفوگرافیک شبکه های اجتماعی

شبکهٔ اجتماعی ساختاری اجتماعی است که از گره‌هایی (که عموماً فردی یا سازمانی هستند) تشکیل شده‌است که توسط یک یا چند نوع خاص از وابستگی — مانند ایده‌ها و تبادلات مالی، دوست‌ها، خویشاوندی، لینک‌های وب، سرایت بیماری‌ها (اپیدمولوژی) — به هم متصل اند
دسته بندی فایل های گرافیکی
بازدید ها 6
فرمت فایل rar
حجم فایل 496 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1
اینفوگرافیک شبکه های اجتماعی

فروشنده فایل

کد کاربری 4695
کاربر

تحلیل شبکه‌های اجتماعی روابط اجتماعی را با اصطلاحات رأس و یال می‌نگرد. رأس‌ها بازیگران فردی درون شبکه‌ها هستند و یال‌ها روابط میان این بازیگران هستند. انواع زیادی از یال‌ها می‌تواند میان رأس‌ها وجود داشته باشد. نتایج تحقیقات مختلف بیانگر آن است که می‌توان از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی در بسیاری از سطوح فردی و اجتماعی به منظور شناسایی مسائل و تعیین راه حل آنها، برقراری روابط اجتماعی، اداره امور تشکیلاتی، سیاستگذاری و رهنمون سازی افراد در مسیر دستیابی به اهداف استفاده نمود.

در ساده‌ترین شکل یک شبکهٔ اجتماعی نگاشتی از تمام یال‌های مربوط، میان رأس‌های مورد مطالعه‌است. شبکهٔ اجتماعی هم چنین می‌تواند برای تشخیص موقعیت اجتماعی هر یک از بازیگران مورد استفاده قرار گیرد. این مفاهیم غالباً در یک نمودار شبکهٔ اجتماعی نشان داده می‌شوند که درآن، نقطه‌ها رأس‌ها هستند و خط‌ها نشانگر یال‌ها.


دانلود پوستر استحاله فرهنگی2

هدف اصلی و نهایی جنگ نرم انحلال درونی و استحاله داخلی جمهوری اسلامی از طریق تغییر باور ها و سست کردن ایمان مردم و به ویژه جوانان است
دسته بندی فایل های گرافیکی
بازدید ها 6
فرمت فایل rar
حجم فایل 7926 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1
پوستر استحاله فرهنگی2

فروشنده فایل

کد کاربری 4695
کاربر

پوستر / استحاله فرهنگی

سیاست امروز، سیاست آندلسی کردن ایران است

هدف اصلی و نهایی جنگ نرم انحلال درونی و استحاله داخلی جمهوری اسلامی از طریق تغییر باور ها و سست کردن ایمان مردم و به ویژه جوانان است .


دانلود پوستر استحاله فرهنگی

هدف اصلی و نهایی جنگ نرم انحلال درونی و استحاله داخلی جمهوری اسلامی از طریق تغییر باور ها و سست کردن ایمان مردم و به ویژه جوانان است
دسته بندی فایل های گرافیکی
بازدید ها 6
فرمت فایل rar
حجم فایل 7926 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1
پوستر استحاله فرهنگی

فروشنده فایل

کد کاربری 4513
کاربر

پوستر / استحاله فرهنگی

سیاست امروز، سیاست آندلسی کردن ایران است

هدف اصلی و نهایی جنگ نرم انحلال درونی و استحاله داخلی جمهوری اسلامی از طریق تغییر باور ها و سست کردن ایمان مردم و به ویژه جوانان است .


دانلود پوستر روحانیت مجازی

حوزه های علمیه و روحانیون باید با شناخت فضای مجازی و استفاده از فرصت های آن، معارف و مفاهیم اسلامی را تبیین کنند
دسته بندی فایل های گرافیکی
بازدید ها 10
فرمت فایل rar
حجم فایل 13719 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1
پوستر روحانیت مجازی

فروشنده فایل

کد کاربری 4695
کاربر
حوزه های علمیه و روحانیون باید با شناخت فضای مجازی و استفاده از فرصت های آن، معارف و مفاهیم اسلامی را تبیین کنند .

با وجود برنامه‌های گسترده برای انحراف ذهن و دل مردم و جوانان از اصل دین، اولین و مهمترین وظیفه روحانیون «مقابله با نقشه دین‌زدایی و عفت‌زدایی» میباشد. حوزه‌های علمیه و روحانیون باید با شناخت فضای مجازی و استفاده از فرصتهای آن، معارف و مفاهیم اسلامی را تبیین کنند.


دانلود پاورپوینت اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی

عنوان دانلود پاورپوینت اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید21 اسلاید دسته مدیریت بازاریابی اصول بازاریابی این فایل در زمینه اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است هد
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 6
فرمت فایل pptx
حجم فایل 296 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 21
پاورپوینت اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی

فروشنده فایل

کد کاربری 19
کاربر

عنوان: دانلود پاورپوینت اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:21 اسلاید

دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی

این فایل در زمینه " اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی" بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

هدف کلی

تعیین رسالت مؤسسات

عوامل مؤثر در سازماندهی بازاریابی

اهداف مؤسسه

نیروهای داخل سازمان

نیروهای خارجی

سبک‌های مدیریتی

ساختار کارکردی یا وظیفه ای

ساختار مبتنی بر بازار

ساختار ماتریسی یا ماتریکس

انواع ساختارهای سازمانی واجد بازاریابی

سازمان عملیاتی

سازمان جغرافیایی

سازمان مدیریت محصول

سازمان مدیریت بازار

سازمان مدیریت محصول/ مدیریت بازار

مزایای ساختار مدیریت محصول / بازار

معایب ساختار مدیریت محصول / بازار


دانلود پاورپوینت بازاریابی داخلی

عنوان دانلود پاورپوینت بازاریابی داخلی تعداد اسلاید12 اسلاید فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) دسته مدیریت بازاریابی این فایل در زمینه بازاریابی داخلی بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است مقدمه تعریف بازاریابی داخلی هدف بازاریابی داخلی اصول اساسی بازار
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 12
فرمت فایل pptx
حجم فایل 110 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 12
پاورپوینت بازاریابی داخلی

فروشنده فایل

کد کاربری 19
کاربر

عنوان: دانلود پاورپوینت بازاریابی داخلی

تعداد اسلاید:12 اسلاید

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

دسته: مدیریت بازاریابی

این فایل در زمینه بازاریابی داخلی بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

تعریف بازاریابی داخلی

هدف بازاریابی داخلی

اصول اساسی بازاریابی داخلی

عناصر بازاریابی داخلی

گامهای بازاریابی داخلی

نتیجه گیری


دانلود پاورپوینت انواع بازار و محیط بازاریابی

عنوان دانلود پاورپوینت انواع بازار و محیط بازاریابی فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید59 اسلاید دسته مدیریت بازاریابی اصول بازاریابی این فایل در زمینه انواع بازار و محیط بازاریابی بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است بازار انواع
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 9
فرمت فایل pptx
حجم فایل 461 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 59
پاورپوینت انواع بازار و محیط بازاریابی

فروشنده فایل

کد کاربری 19
کاربر

عنوان: دانلود پاورپوینت انواع بازار و محیط بازاریابی

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:59 اسلاید

دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی

این فایل در زمینه " انواع بازار و محیط بازاریابی" بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

بازار

انواع بازارها از نظر فعالیت

انواع بازارهای سازمانی

بازار صنعتی

بازار دولتی

بازار واسطه

انواع بازار اقتصادی

بازار رقابت کامل

بازار انحصار کامل

بازار رقابت انحصاری

بازار انحصار چند جانبه

انواع بازارها ازدیدگاه کاتلر

بازار مصرف کننده

بازار بین المللی

انواع بازار کالا و خدمات

تجزیه و تحلیل محیط

محیط بازاریابی

انواع محیطهای بازاریابی

محیط خرد مؤسسه

محیط داخلی خود مؤسسه

تأمین کننده مواد اولیه

واسطه های بازاریابی

آژانسهای خدمات بازاریابی

واسطه های مالی

واحدهای توزیع فیزیکی

دلالان

رقبا

مشتریان

جوامع

جوامع دولتی

جوامع عمومی

جوامع محلی

جوامع داخلی

جوامع مالی

جوامع شهروند

جوامع رسانه ای

محیط کلان مؤسسه

عوامل اصلی محیط کلان مؤسسه

نیروهای اقتصادی

نیروهای طبیعی

نیروهای تکنولوژیکی

نیروهای سیاسی

نیروهای فیزیکی

واکنش در برابر محیط بازاریابی

واکنش انفعالی

واکنش فعال


دانلود پاورپوینت اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش

عنوان پاورپوینت اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید13 اسلاید دسته مدیریت بازاریابی اصول بازاریابی این فایل در زمینه اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 4
فرمت فایل pptx
حجم فایل 272 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 13
پاورپوینت اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش

فروشنده فایل

کد کاربری 19
کاربر

عنوان: پاورپوینت اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:13 اسلاید

دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی

این فایل در زمینه " اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش " بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

هدف کلی

عوامل مؤثر بر پیش بینی تقاضا

معایب بر آورد بیشتر از میزان واقعی تقاضا

تعریف فروش

سهم بازار و انواع آن

بازار بالقوه

مدلهای پیش بینی

مدلهای کمی

مدلهای کیفی

روش استفاده از نقطه نظرات فروشندگان

محاسن استفاده از نقطه نظر فروشندگان

معایب استفاده از نقطه نظرات فروشندگان


دانلود آموزش نرم افزار ایویوز (eviews)

عنوان آموزش نرم افزار ایویوز (eviews) دسته اقتصادمدیریت مالی حسابداری فرمتpdf تعداد صفحات 13 صفحه نرم افزار eviews از معروفترین نرم افزارهای اقتصادسنجی محسوب می شود که برای تجزیه و تحلیل داده های آماری مورد استفاده فراوان قرار می گیرد این فایل شامل پنج بخش به صورت زیر می باشد آموزش وارد کردن داده ها در نرم افزار eviews تخمین معادله به روش
دسته بندی آموزش نرم افزار
بازدید ها 9
فرمت فایل pdf
حجم فایل 321 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 13
آموزش نرم افزار ایویوز (eviews)

فروشنده فایل

کد کاربری 19
کاربر

عنوان: آموزش نرم افزار ایویوز (eviews)

دسته: اقتصاد-مدیریت مالی- حسابداری

فرمت:pdf

تعداد صفحات: 13 صفحه

نرم افزار eviews از معروفترین نرم افزارهای اقتصادسنجی محسوب می شود که برای تجزیه و تحلیل داده های آماری مورد استفاده فراوان قرار می گیرد . این فایل شامل پنج بخش به صورت زیر می باشد:

آموزش وارد کردن داده ها در نرم افزار eviews

تخمین معادله به روش ols با استفاده از نرم افزار eviews

آموزش تحلیل مقادیر جدول ضرایب معادله در نرم افزار eviews

آموزش آزمون محدودیت بر روی ضرایب در نرم افزار eviews

آموزش آزمون خودهمبستگی(LM) وروشهای رفع آن با استفاده از نرم افزار eviews