دسته بندی | کامپیوتر و IT |
بازدید ها | 19 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 83 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 36 |
*ابزار کاوش در اینترنت چیست*
بسیاری از ما اولین تجربه استفاده از اینترنت را از طریق ابزارهای کاوش کسب کرده ایم اما براستی ابزارهای کاوش اینترنت کا روزانه میلیون ها نفر د رسراسر جهان از آن استفاده می کنند ، چه ویژگیها و امکاناتی دارند ؟ و چگونه کار می کنند ؟
ابزار های کاوش : اینترنت ، پایگاههای اطلاعاتی قابل جستجو2 یا مرور3 هستند که با استفاده از آنها می توان به « بخشی » از اطلاعات موجود را اینترنت دست یافت . این ابزارها به دو شیوه « جستجوی کلید واژه ها » یا « مرور وانتخاب » پیوند های فرامتنی 4کاربران را به سوی اطلاعات مورد نظر ، هدایت می کنند .
ابزارهای کاوش اینترنت را می توان به دو نوع اصلی تقسیم بندی کرد : راهنمای موضوعی 5و موتورهای کاوش6 . موتورهای کاوش اینترنت و راهنمای موضوعی نسبت به یکدیگر مزایا و محدودیتهایی دارند و رویکرد آنها برای انتخاب گرد آوری و نمایه سازی اطلاعات در محیط اینترنت ، متفاوت است در این کتاب ، اصطلاح «ابزارهای کاوش اینترنت » بر دو مفهوم موتور کاوش و راهنمای موضوعی دلالت میکند .
در حال حاضر ، تقریبا کلیه ابزارهای کاوش اینترنت به منظور جستجو وبازیابی اطلاعات در محیط شبکه جهانی وب طراحی می شوند ودر دسترس قرار می گیرند به همین دلیل ، از آنها به عنوان « موتورهای کاوش وب » و«راهنماهای موضوعی وب » نیز نام برده می شود یکی از راهنماهای ابزارهای کاوش اینترنت به نام Search Engine Guide مدعی است که تاماه جولای 2001 بیش از 2500 راهنمای موضوعی و موتور کاوش را در زمینه های مختلف ، شناسایی وبه صورت موضوعی ،تقسیم بندی کرده است ( 10 ) از آنجا که ابزارهای کاوش اینترنت ، تنها راه رویارویی با حجم فزاینده ی اطلاعات در محیط وب هستند ، دور از انتظار نخواهد بود که چنین ابزارهایی بسرعت رشد وتوسعه پیدا کنند .
راهنماهای موضوعی وب : پایگاههایی هستند که اطلاعات صفحات یا سایت های وب منتخب را توسط نیروی انسانی در پایگاه خودنمایه می کنند در راهنماهای موضوعی وب فرایند شناسایی بررسی ، تجزیه و تحلیل ، ارزیابی و نمایه سازی صفحات یا سایت های وب توسط نیروی انسانی و براساس معیارهای از پیش تعیین شده انجام می شود راهنماهای موضوعی وب برای در دسترس قرار دادن اطلاعات
صفحات یا سایت های وب اغلب از نظام سلسله
مراتب موضوعی استفاده می کنند .
2 Searchable
3 borowsable
4 hypertnt links
5 Subject dire ctories
6 search engines
دسته بندی | کامپیوتر و IT |
بازدید ها | 19 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 14 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 29 |
*تحقیق درباره windows NT*
برای تصدیق +server موضوع اصلی ما سخت افزار است اما بدون سیستم نرم افزار عملکرد قسمت سخت افزار مقدار کمی گرما و صدا تولید می کند . به طور کلی سیستم عملکرد شبکه این گونه عملیات را به عنوان فایل های اشتراکی نسخه های چاپی و قابل اعتماد تهیه می کند تولیدات سرویس های دیگر مورد بحث سیستم عملکرد شان بستگی دارد .اما بیشتر عملکرد معمولی محدودهای از سرویس ها را ا ز قبیل انهایی نیاز مند به اجرای یک DHCPسرور یک DNSسرور و یک WEBسرورابزر پشتیبان و ابرارکنبرل کننده ی نمایش و انتخابی از ابزار های مفید و غیر مفید هستند .
در این بخش به تعددی از سیستم های عملکرد که امروزه در محیط شبکه به طور وسیعی مورد استفاده قرار گرفته است نگاه خواهیم کرد .هر سیستم عملکرد قدرت و ضعف خودش را دارد و هر کدام از أنها قسمتی از بازار را در اختیار دارند مجریان مایل هستند که یک محصول خاص نرم افزار را تخصصی گسترش دهند اما طرفداران +serverباید به یاد داشته باشند که مهارت انها در هر s erverدیگر ی می تواند به کار گرفته شود بدون توجه به سیستم عملکرد ی که در حال استفاده شدن است . به خاطر این است که داشتن دانش اساسی در مورد سیستم های عملکرد شبکه های معمولی بسیار مهم است . اطلاعات توضیح داده شده نمی باشد بیشتر در این بخش به مفهوم ارائه دادن یک اموزش دهنده و مهم در سیستم های عملکرد توضیح داده شده نمی باشد .بیشتر در این بخش یک نگاهی کلی در هر سیستم عملکرد ارائه می شود به همراه اطلاعاتی در مورد فرامین استفاده شده در نصب قرار دادن و پیکر بندی یک سیستم سرور .
نتیجه: هنگامیکه تمام اطلاعاتی که شامل این بخش هستند مربوط به نقش مجری سرور باشد کسانی که برای امتحان گواهی+serverدرس می خوانند باید دقت خاصی در روال خاموش شدن سیستم و ابزار های تست اتصال شبکه در هر بخش داشته باشند.
قسمتی از اطلاعاتی که در اینجا عرضه میشود باعث می شود که شما تحقیق و یاد گیری بهتری در .هر یک از سیستم های عملکرد داشته باشید.
اغلب انتخاب یک سیستم عملکرد برای یک مجری سرور کار سختی نیست . خیلی از کمپانی ها تدابیری اعمال می کنند که مشخص می کند جه سیستم عملکرد ی در امر اتفاق افتاده استفاده شده است .و خیلی از مدیران itو یا (هیج یک از انها )یک محصول خاص را ترجیح می دهند در این مورد مجری سرور تنها کار کمی را برای دنبال کردن نقشه می تواند انجام دهد در این وهله مجری سرور در مورد و رودی به عنوان اینکه بهترین سیستم عملکرد برای موقعیت به وجود امده چه چیزی می باشد مورد سوال قرار میگیرد این سوال .احتما لاً یکی از سخترین سوال ها برای پاسخ ددن می باشد بر اساس ازمایشات سیستم عملکرد ی که شما با ان اشنا هستید که در حقیقت بهترین راه می باشد پیشنهاد شده است .گسره ی رایج سیستم .عملکرد شبکه به linuxوunixوnovellوnetwareو ویندوز ntوویندوز 2000محدود شده است .مثل ان نیست که حجم وسیعی از انتخابات وجود داشته باشد بنابراین مهمترین خصوصیات اساسی هر کدام از انها خیلی مشکل نخواهد بود . بسیار مهم است که به یاد داشته باشید برای هر موقعیتی حتماً یک انتخاب وجود دارد
در اینجا لیستی از سیستم های عملکرد شبکه های معمولی برای استفاده وجود دارد و به طور مختصر به برخی از خصوصیات انها توجه کنید .
دسته بندی | بازاریابی و امور مالی |
بازدید ها | 5 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 2713 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 117 |
چکیده :
یکی از با ارزشترین دارایی های هر شرکت نام و نشان تجاری آن شرکت می باشد که به دلیل مزیتهای فوق العاده ای که ایجاد می کند نقش مهمی در موفقیت شرکتها و برقراری ارتباط موثر با مشتریان دارد. ارزش ویژه برند هر ساله توسط موسسات معتبر جهانی در مورد برندهای مختلف بین المللی اندازه گیری می شود، اما در این میان این ارزش گذاری از دید مشتری از اهمیت بالایی برای شرکتها برخودار است، زیرا در نهایت موفقیت وماندگاری آنها در گرو مشتریان آنان است. لذا ایجاد وحفظ موفقیت مناسب آن در اذهان مشتریان جهت تاثیر در تصمیم گیری و قصد خرید آنها یکی از اهداف بزرگ بازاریابان به شمار می رود. با توجه به این امر هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر برند بانک بر قصد رفتاری مشتریان به واسطه رضایت مشتری می باشد. این مطالعه که شامل چهار فرضیه اصلی می باشد از نوع تحقیقات کاربردی و پیمایشی _ تحلیلی است. جامعه مورد مطالعه این پژوهش مشتریان شعب بانک سامان در شهرمقدس مشهد می باشد. برای جمع آوری داده ها از روش نمونه گیری خوشه ای و تصادفی ساده و ابزار پرسشنامه در قالب مقیاس پنج رتبه ای لیکرت، استفاده شده است. تحلیل داده ها با استفاده از روش مدل یابی معادلات ساختاری و نرم افزار لیزرل انجام گرفت. نتایج تحقیق نشان می دهد که برند بانک بر رضایت و قصد رفتاری مشتری و رضایت هم بر قصدرفتاری مشتری تاثیر مثبت و معناداری دارد. همچنین فرضیه تاثیر برند بر قصدرفتاری از طریق رضایت مشتریان نیز تایید شد. بنابراین می توان بیان کرد که در صورت مطلوب بودن برند بانک، مشتری تجربه رضایت بخشی از بانک داشته وتمایل به ادامه ارتباط، افزایش تعداد دفعات ارتباط واستفاده از خدمات بانک را دارد.
دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 5 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 11079 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 110 |
چکیده:
با توجه به نقشی که زعفران در اشتغال، معیشت و صادرات غیرنفتی دارد، بی توجهی به مسائل و مشکلات آن می تواند تولید و تجارت این محصول را با چالش هایی اساسی مواجه کند. لذا، تحقیق و بررسی پیرامون عواملی که فروش و صادرات محصولات کشاورزی را تحت تاثیر قرار می دهند، مهم و ضروری است. در این تحقیق سعی بر آن شده است تا، تاثیر ابعاد ارزشی نام تجاری از دیدگاه آکر، که شامل وفاداری به نام و نشان تجاری، آگاهی از نام و نشان تجاری، کیفیت درک شده، تداعی نام و نشان تجاری می شود، بر فروش زعفران مورد بررسی قرار گیرد. روش این پژوهش از نوع هدف، کاربردی و از نظر ماهیت توصیفی- پیمایشی و از شاخه میدانی میباشد. جامعه آماری در این پژوهش، فروشندگان، تجار زعفران و فعالان این صنف در استان خراسان رضوی می باشد. که با روش نمونهگیری تصادفی ساده، 384 نفر، به عنوان نمونه انتخاب شدند. همچنین، در این تحقیق از پرسشنامه برای ابزار جمعآوری داده ها، استفاده شده است و پایایی آن، با استفاده از آزمون کرونباخ محاسبه گردید. برای آزمون فرضیات نیز، از روش معادلات ساختاری استفاده شده است. نتایج حاصل از تحلیل فرضیه ها حاکی از آن است که، هر چهار عامل وفاداری، آگاهی، کیفیت و تداعی نام تجاری، بر فروش و صادرات زعفران موثراند.
دسته بندی | بیمه |
بازدید ها | 5 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 2445 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 136 |
چکیده
در دنیای در حال تحول امروز، سازمان هایی می توانند در مسیر توسعه، حرکت رو به جلو و با شتابی داشته باشند که با ایجاد بسترهای لازم، منابع انسانی خود را به دانش و مهارت کارآفرینی تجهیز کنند تا با استفاده از این توانمندی ارزشمند، سایر منابع جامعه و سازمان را به سوی ایجاد ارزش و حصول رشد و توسعه، مدیریت و هدایت کنند.
هدف اصلی این پژوهش، انجام بررسی در خصوص رابطه میان مهارتهای کارآفرینانه و عملکرد مسئولان شرکت بیمه آسیا در استان خراسان رضوی می باشد. تحقیق حاضربه لحاظ هدف از نوع کاربردی و از حیث روش توصیفی و همبستگی است. جامعه آماری عبارت است از کلیه مسئولین نمایندگیها و شعب شرکت بیمه آسیا استان خراسان رضوی ، که تعداد کل آنها 250 نفر می باشد. شیوه نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای می باشد که طبق فرمول کوکران، نمونه آماری قابل استناد 152 نفر در نظر گرفته شد. برای گردآوری داده ها از پرسشنامه محقق ساخته مهارتهای کارآفرینانه، طبق مدل آندرسون و دیگران (2006) و پرسشنامه استاندارد ارزیابی عملکرد هرسی و گلد اسمیت (1980) ، استفاده گردید. در بخش آمار استنباطی آزمون های کولوموگروف- اسمیرنف و آزمون معادلات ساختاری برای بررسی فرضیه ها بکارگرفته شد.
طی انجام این تحقیق، ضمن تایید تمامی فرضیه ها، دریافتیم که بین مهارتهای کارآفرینانه و عملکرد مسئولان شرکت بیمه آسیا استان خراسان رضوی رابطه معناداری وجود دارد .
دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 5 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 2786 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 128 |
چکیده
با توجه به اهمیت قصد مشتریان به خرید کالای تقلبی یا اصل، و اهمیت این موضوع در اقتصاد و جامعه این تحقیق انجام گرفت که هدف آن، شناسایی عوامل موثر بر قصد خرید کالای تقلبی توسط مصرف کنندگان در بازار پوشاک استان خراسان شمالی بود، به این منظور به بررسی تاثیر عوامل فردی و اجتماعی، ادراکی و اقتصادی در خصوص این موضوع پرداخته شد. جامعه آماری تحقیق همه ساکنان استان خراسان شمالی بوده اند که نمونه ای 385 نفره از آنان به روش نمونه گیری طبقه ای و تصادفی دردسترس انتخاب شده و پرسشنامه تحقیق را پاسخ دادند. روش پژوهش، توصیفی – تحلیلی و از نوع همبستگی است. نتایج آزمون فرضیه ها با استفاده از آماره های ضریب همبستگی پیرسون، تحلیل واریانس، معادلات رگرسیون و همچنین با مدلهای معادلات ساختاری نشان داد که بین متغیرهای اثرات اجتماعی، مادی گرایی، قیمت، عملکرد، عمر برند، تجربه برند، کیفیت برند، مصرف خود نمایانه، قانون گرایی، هنجار ذهنی، آگاهی برند، تداعی برند، ریسک ادراک شده با متغیر قصد خرید کالای تقلبی رابطه معنی دار وجود دارد ولی بین متغیرهای ریسک گریزی و ریسک پذیری، تصویر برند، ارزش ادراک شده، مسائل اخلاقی و درگیری برند با متغیر قصد خرید کالای تقلبی رابطه ای معنی دار وجود ندارد. آگاهی دادن به مشتریان در زمینه غیر اخلاقی بودن استفاده از محصولات جعلی و مبارزه با جعل و جاعلان، برای حل ریشه ای این بحران ضروری است.
دسته بندی | جزوه های درسی |
بازدید ها | 9 |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 201 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 2 |
با توجه به اهمیت بالای درس شیمی در کنکور سراسری، نیاز است که شما در این درس به تسلط بالایی برسید. در این فایل شما با نحوه صحیح مطالعه درس شیمی آشنا خواهید شد.
دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 8 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 2028 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 85 |
چکیده
صادرات یکی از مهمترین گام های اولیه سازمان ها برای توسعه و سرمایه گذاری جهت ورود به بازارهای جهانی و گسترش فعالیت های بین المللی آن هاست. چشم انداز افزایش صادرات غیر نفتی، سال هاست که از سوی دولتمردان ارائه داده می شود. اما، با در نظر گرفتن شرایط رقابتی حاکم بر بازارهای جهانی، ورود به بازارهای صادراتی و کسب نتایج مطلوب از این بازارها دارای موانع و مشکلاتی است. در مورد فرش دستباف به دلیل آنکه، توسط عامل انسانی تولید می شود، کارخانه و مواد اولیه آن از نظر قیمت دارای انعطاف پذیری بالایی نیست و از طرف دیگر، رقابت سختی که میان تولیدکنندگان کشورهای مختلف وجود دارد، این بازار را دچار بحران خاصی کرده است. همچنین، عدم توجه به اصول و مبانی بازاریابی و تجارت مزیت رقابتی فرش دستباف را در سطح جهانی، با مخاطرات جدی مواجه نموده است. لذا، این پژوهش با هدف بررسی تاثیر عوامل بازارگرایی و راهبرد رقابتی با رویکرد هزینه و تمایز بر عملکرد صادراتی فرش دستباف انجام می شود. روش این پژوهش از نوع هدف، کاربردی و از نظر ماهیت توصیفی- پیمایشی و از شاخه میدانی میباشد. جامعه پژوهش حاضر، صادرکنندگان و تجار فرش دستباف در استان خراسان شمالی می باشند، که با استفاده از نمونه گیری در دسترس، تعداد 58 نفر از آنها مورد بررسی قرار گرفتند. همچنین، در این تحقیق از پرسشنامه برای ابزار جمعآوری دادهها استفاده شده است و پایایی آن، با استفاده از آزمون کرونباخ و ضریب پایایی مرکب محاسبه و تایید گردید. برای آزمون فرضیات نیز، از روش معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار Smart PLS استفاده شده است. نتایج حاصل از سنجش فرضیه های این تحقیق بیان دارد که، عوامل بازارگرایی(خلق و توزیع اطلاعات، مشتری مداری، رقیب گرایی)، استراتژی تمایز و استراتژی رهبری هزینه، بر عملکرد صادرات فرش دستباف موثر می باشند.
دسته بندی | فایل های گرافیکی |
بازدید ها | 6 |
فرمت فایل | rar |
حجم فایل | 4888 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 1 |
در راستای طرح تحول آموزش و پرورش، امسال با بازگشایی مدارس، نخستین دوره دانش آموزان پایه دهم از مقطع متوسطه دوم به همراه کتب جدید التالیفشان پا به مدارس می گذارند. با توجه به فراگیر شدن استفاده از ابزارهای ارتباطی و رسانه ها در بین نوجوانان و نبودِ مهارت کافی در بین این کاربران برای استفاده از این ابزارها، چند سالی است که لزوم تدوین درسی با محوریت آموزش چگونه استفاده کردن از این ابزارها حس می شد. در همین راستا یکی از مهمترین کتبِ تازه تالیف شده پایه دهم، کتاب «تفکر و سواد رسانه ای» است که با توجه به نوپا بودن این کتاب درسی لزوم تربیت مدرسان مرتبط با آن بیش از پیش حس می شود.
در راستای اهمیت رسانه یکی از مهمترین کتبِ تازه تالیف شده پایه دهم، کتاب «تفکر و سواد رسانه ای» است که با توجه به نوپا بودن این کتاب درسی لزوم تربیت مدرسان مرتبط با آن بیش از پیش حس می شود.